تاریخ: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۳
بازدید: ۴۰۲
کد خبر: ۱۴۶۵۸۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

نتایج کنفرانس اطلاع رسانی «فزرین»/ رشد حاشیه سود شرکت

می متالز - شرکت زرین معدن آسیا اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی را منتشر کرد.
نتایج کنفرانس اطلاع رسانی «فزرین»/ رشد حاشیه سود شرکت

به گزارش می متالز، شرکت زرین معدن آسیا اعلام کرد: پیرو ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی منتشر شده در سامانه کدال با شماره پیگیری ۶۹۹۴۵۱ و به استناد ماده ۱۲ مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع می رساند کنفرانس اطلاع رسانی شرکت در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ برگزار و اهم مطالب مطرح شده بشرح زیر است.

دلیل رشد حاشیه سود شرکت در ۶ ماهه اول به رغم افت قیمت های جهانی چه چیزی می باشد؟


عمده فروش کنسانتره سرب و روی این شرکت براساس نرخ های مصوب شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و سهمیه بندی آن شرکت و با توجه به عیار سرب و روی موجود در آن و همچنین قیمت شمش سرب و روی در بازار بورس لندن (LME) و نرخ دلار میانگین نرخ دلار نیمایی و سنایی انجام شده است. با توجه به اینکه عیار کنسانتره روی و سرب و قیمت دلار و قیمت سرب و روی در بازار جهانی از ابتدای سال ۹۹ تا پایان شهریور ماه ۹۹ سیر صعودی داشته است، بنابراین نرخ فروش محصولات و حاشیه سود این شرکت نیز افزایش داشته است.

معدن مهدی آباد چه زمانی به بهره برداری خواهد رسید؟ عیار خاک آن چند درصد است؟

با ذکر این نکته که شرکت توسعه معادن سرب و روی مهدی آباد مالک معدن مهدی آباد نمی باشد و فقط ماده معدنی مورد نیاز خود را از معدن مزبور تهیه می کند، به اطلاع می رساند که فاز اول تولید روی اکسیده شرکت توسعه معادن سرب و روی مهدی آباد با دریافت خاک کم عیار ۵ تا ۷ درصد از معدن مهدی آباد یزد تکمیل و راه اندازی شده و فاز دوم نیز در حال تولید آزمانیشی جهت ورود به فاز بهره برداری نهایی است.

عیار خاک معدنی خریداری شده و کنسانتره سرب و روی تولید چند درصد است؟

عیار ماده معدنی خریداری شده بین ۵ تا ۳۴ درصد و عیار کنسانتره روی و سرب تولیدی با توجه به عیار ماده معدنی دریافتی که سه نوع کم عیار، متوسط عیار و پرعیار است متغیر و به شرح زیر است:

  • کنسانتره روی اکسیده مابین ۱۴ تا ۳۰
  • کنسانتره سرب اکسیده مابین ۴۲ تا ۵۸
  • کنسانتره روی سولفور مابین ۴۰ تا ۵۸
  • کنسانتره سرب سولفور مابین ۴۷ تا ۶۴

عناوین برگزیده