تاریخ: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۲:۵۹
بازدید: ۴۸۱
کد خبر: ۱۴۱۱۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اجرای طرح بی زباله و حفاظت از محیط زیست با مشارکت شرکت سیمان گیلان سبز

می متالز - اجرای طرح بی زباله و حفاظت از محیط زیست در دیلمان همزمان با پایان تعطیلات نوروزی با شعار از خودمان شروع کنیم در منطقه توریستی دیلمان و محورهای اسپیلی تا تفرجگاه لاریخانی به همت مدیریت و پرسنل کارخانه سیمان گیلان سبز مورخ ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ اجرا شد.
اجرای طرح بی زباله و حفاظت از محیط زیست با مشارکت شرکت سیمان گیلان سبز

به گزارش می متالز، در راستای اجرای طرح بی زباله با محوریت شعار “از خود شروع کنیم” اردوها و برنامه های طبیعت گردی در استان گیلان و منطقه توریستی دیلمان شهرستان سیاهکل اجرا شد.

همزمان با گرامیداشت بهار و احترام به طبیعت ،جمع آوری زباله با همکاری اداره کل محیط زیست سیاهکل،شهرداری دیلمان،فرمانداری سیاهکل و بخشداری دیلمان و همراهی دوستداران محیط زیست منطقه و مردم در محل تفرجگاهی و دیدنی اسپیلی،میان دشت،لاریخانی با هدف اجرای طرح بی زباله، احترام به بهار طبیعت و جمع آوری زباله ها بعد از ایام نوروز انجام شد.

در این تلاش گروهی که به همت امور اداری و روابط عمومی شرکت صنایع سیمان گیلان سبز دیلمان مورخ ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ برگزار گردید،مدیران و پرسنل این صنعت به تلاش جهت فرهنگسازی و حفاظت از محیط زیست پرداختند.

امیدواریم بتوانیم با اجرای مانورهای زیست محیطی و تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در خصوص کاهش تولید و بازیافت زباله و همکاری مردم که نقش مهمی در حفظ محیط زیست دارند باعث استمرار اجرای این طرحای محیط زیستی و پاکیزگی استان و مناطق توریستی گردیم.

عناوین برگزیده