تاریخ: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۰:۳۴
بازدید: ۲۳۷۱
کد خبر: ۲۰۲۲۶
سرویس خبر : متالورژی و مواد

برگزاری دو رویداد همزمان معدنی و متالورژی در تهران

می متالز - دو رویداد همزمان بنام های هفتمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی مهندسی مواد و متالورژی iMat 2018 و هفتمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی MINEX 2018 امروز 17 مهرماه 1397 لغایت 19 مهرماه 1397 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) در تهران برگزار می شود.
برگزاری دو رویداد همزمان معدنی و متالورژی در تهران

به گزارش می متالز، هفتمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی مهندسی مواد و متالورژی iMat 2018 (توسط انجمن مهندسی متالورژی و مواد ایران و انجمن علمی ریخته گری ایران) با هفتمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی MINEX 2018 (توسط شرکت نمایشگاهی آرکا همایش پارس) برای اولین بار به طور همزمان و بصورت تجمیعی، برگزار می شوند.

این رویدادهای همزمان، با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه و نوسازی معادن ایران (ایمیدرو)، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و کلیه تشکل های مرتبط با این صنعت برگزار می شود.

تعداد 700 مقاله به دبیرخانه و کمیته علمی همایش iMat 2018 رسیده و از آن تعداد 400 اصل مقاله از صنعت و دانشگاه پذیرفته شده است.

کنفرانس iMat پلی است بین حوزه صنعت و دانشگاه و هدف آن توسعه فناوری های نوین با استفاده از نیروهای نخبه دانشگاهی و بومی است.

پیش از برگزاری کنفرانس و نمایشگاه iMat 2018 و در دانشگاه علم و صنعت ایران دو کارگاه برگزار شد: «اصول و کاربرد تصویربرداری با میکروسکوپ EBSD در تحلیل ریزساختار و بافت کریستالی» که توسط «استفان زافرر»، سرپرست تیم تحقیقاتی آهن ماکس پلانک ارائه گردید و کارگاه «طراحی سیستم راهگاهی و روش‌های ماهیچه‌گذاری در ریخته‌گری دقیق» که «علی جهان‌افروز»، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت ریخته‌گری دقیق پولادیر و «پویان موذنی‌پور»، مدیر طراحی و تکنولوژی شرکت ریخته‌گری دقیق پولادیر آن را ارائه کردند.

عکس فوق مربوط به کارگاه "اصول و کاربرد تصویربرداری با میکروسکوپ EBSD در تحلیل ریزساختار و بافت کریستالی" کنفرانس iMat2018 توسط دکتر استفان زافرر از کشور آلمان، سرپرست تیم تحقیقاتی ماکس پلانک می باشد.

عکس های فوق مربوط به "کارگاه طراحی سیستم های راهگاهی و روش های ماهیچه گذاری در ریخته گری دقیق" توسط دکتر علی جهان افروز و مهندس پویان موذنی پور می باشد.

 

ضمنا نمایشگاه معدن و صنایع معدنی MINEX 2018 نیز با شعار "سربلندی ایران را از اعماق زمین می سازیم" و محوریت مبارزه با تحریم ها با بهره گیری از توانمندی های کشورهای دوست برگزار می گردد.

شایان ذکر است، نمایشگاه و کنفرانس MINEX 2018 در سه بخش اکتشاف، استخراج و فرآوری با حضور بیش از 222 شرکت داخلی و خارجی نوین ترین تجهیزات، تکنولوژی و تولیدات روز را ارائه نموده و در آن انواع صنایع، ماشین آلات معدنی و صنایع معدنی، موسسات مالی و اعتباری و شرکت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیر، مهندسین مشاور و معدن داران حضور دارند.

اسپانسرهای این رویدادهای همزمان به شرح زیرهستند:

  • شرکت ملی صنایع مس ایران
  • هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) و بانک پاسارگاد
  • صنعتی و معدنی چادرملو
  • صنعتی و معدنی گل گهر
  • گسترش صنایع و معادن ماهان
  • زغال سنگ پرورده طبس
  • سرمایه گذاری پارسیان
  • آهن و فولاد غدیر ایرانیان

 

ضمنا پنل های تخصصی نیز همزمان با این رویدادها برگزار خواهد شد که پوسترهای آنها را در ذیل مشاهده می کنید.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده