تاریخ: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۲:۱۶
بازدید: ۲۹۲
کد خبر: ۲۴۷۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران مطرح کرد

ایمیدرو از تصدی گری بخش معدن دست بردارد

می متالز - رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران در مراسم تکریم و معارفه روسای عامل ایمیدرو گفت: انتظار می رود ایمیدرو از تصدی گری بخش معدن دست بردارد و در عین حال از متخصصان و کارشناسان با تجربه در این بخش استفاده شود
ایمیدرو از تصدی گری بخش معدن دست بردارد

به گزارش می متالز به نقل از خبرگزاری فارس، دقایقی قبل مراسم تکریم و معارفه روسای عامل ایمیدرو در سالن مملو از جمعیت این سازمان و در غیبت کرباسیان مدیر عامل قبلی این سازمان آغاز شده است.

این مراسم بدون حضور کرباسیان مدیر عامل قبلی این سازمان و با حضور انبوهی از مدعوین که اغلب ایستاده در این مراسم حضور دارند در حال برگزاری است.

 داریوش اسماعیلی رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران با اعلام حمایت از مدیر عامل جدید ایمیدرو گفت: سال گذشته نقشه راه معدن با حضور ۱۵ تشکل معدنی تدوین و در نهایت از سوی شریعتمداری وزیر سابق سمت ابلاغ شد.

اسماعیلی افزود: ورژن اول تا سوم این نقشه در ایمیدرو نهایی شد و رحمانی وزیر کنونی در تمام برنامه ها حضور داشتند و بر اجرای این نقشه همواره تلاش کرده است. این نقشه انقلابی در بخش معدنی است.

رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران خطاب به غریب پور گفت: انتظار می رود ایمیدرو از تصدی گری بخش معدن دست بردارد و در عین حال از متخصصان و کارشناسان با تجربه در این بخش استفاده شود.

اسماعیلی افزود: در زیر مجموعه ها از افراد مورد اعتماد و متخصص خود استفاده کنید و با ۳۷ هزار عضو متخصص در سازمان نظام مهندسی معدن ایران و به عنوان رییس فراکسیون معدنی مجلس حتما کمک می کنیم.

عناوین برگزیده