تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۶:۳۱
بازدید: ۳۱۶
کد خبر: ۲۷۰۲۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
رئیس سازمان ملی زمین و مسکن خبرداد

واگذاری مسکن مهر فاقد متقاضی به مددجویان کمیته امداد

می متالز - رئیس سازمان ملی زمین و مسکن از و اگذاری واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی به مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: کمیته امداد موظف شد، لیست پروژه‌های مورد نظر را از میان واحدهای فاقد متقاضی در استان‌ها به وزارت راه و شهرسازی اعلام کند.
واگذاری مسکن مهر فاقد متقاضی به مددجویان کمیته امداد

به گزارش می متالز،‌ علی نبیان امروز در نشستی که در باره چالش‌ها و مشکلات  مسکن مهر با قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) در امور تأمین مسکن و نمایندگان شرکت عمران شهرهای جدید داشت، با تأکید بر اینکه اتمام پروژه‌های مسکن مهر مهمترین اولویت دولت دوازدهم در حوزه راه و شهرسازی است، افزود: در این نشست مشترک، مشکلات و چالش‌های پروژه‌های مسکن مهر و انتقال واحدهای فاقد متقاضی به کمیته امداد امام خمینی(ره) مورد بررسی قرار گرفت و این کمیته موظف شد، لیست پروژه‌های مورد نظر خود را از میان واحدهای فاقد متقاضی در استان‌های کشور به وزارت راه و شهرسازی اعلام کند تا پس از آن بتوانیم قیمت هر پروژه را برای آنها تعیین کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه واگذاری واحدهای مسکن مهر و حل مشکلات  واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی جزء اولویت‌هاست، گفت: پروژه‌های فاقد متقاضی مسکن مهر  مبتلا به چالش‌هایی هستند که برخی از آنها در سطح ملی و برخی از  این چالش‌ها استانی هستند. 

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: مقرر شده است چالش‌های ملی این پروژه‌ها در روزهای آتی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی برطرف شود و پس از آن، در جلسات با مدیران استانها به رفع سایر مشکلات این پروژه‌ها بپردازند. 

نبیان اضافه کرد: توافق با کمیته امداد امام خمینی(ره) در واگذاری این واحدها به مددجویان ما را خوش‌بین می‌کند و سازمان ملی زمین و مسکن با این توافق می‌تواند گامی در رفع مشکل مسکن مهر خانوارهای کمتر برخوردار بردارد.

عناوین برگزیده