تاریخ: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۳:۱۳
بازدید: ۲۲۸۱
کد خبر: ۳۱۸۰۷۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
مدیرعامل هلدینگ صدر تامین مطرح کرد:

با گذر زمان استقبال از صنعت عایق بیشتر می‌شود

‌می‌متالز - «امیرحسین نادری» مدیرعامل هلدینگ صدرتامین پس از بازدید از محل پروژه احداث کارخانه پشم شیشه ایران مطرح کرد: شرکت پشم شیشه ایران با قدمت بیش از ۵۰ سال، از پیشگامان این صنعت است و باید بر اساس فناوری روز پیش برود.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، نادری با تاکید بر اهمیت روز افزون پیشگیری از بحران انرژی گفت: باید به این نکته دقت کنیم که با در نظر گرفتن اهمیت مصرف بهینه انرژی و کاربرد صنعت عایق در جلوگیری از هدررفت آن، این صنعت هر روز بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت و شرکت پشم شیشه ایران به عنوان یک شرکت رهبر باید بتواند همگام با افزایش نیاز کشور و بازار کشور‌های همسایه پیش رود و قابلیت تامین این نیاز را داشته باشد.

مدیرعامل هلدینگ صدر تامین ضمن تشکر از تیم مدیریتی این شرکت گفت: علی‌رغم فرسودگی خط تولید فعلی، این شرکت توانسته است با انجام اقدامات کارآمد در زمینه تولید و بهره‌برداری، به رکورد‌های برجسته‌ای در حوزه فروش و سودآوری دست یابد.

وی افزود: انتظار داریم با حفظ و ادامه فعالیت و میزان فروش کارخانه فعلی پروژه احداث کارخانه پشم شیشه ایران بر اساس فناوری روز دنیا در منطقه ویژه اقتصادی سرعت یابد و هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد تا به زودی توسعه‌های بعدی در این زمینه را انجام دهیم.

مدیرعامل هلدینگ صدرتامین تاکید کرد: با توجه به استقبال مثبت بازار داخلی و افزایش تقاضا در بازار خارجی برای محصولات پشم شیشه، شرکت در نظر دارد که به طور موازی با احداث کارخانه جدید، تعداد دیگری از واحد‌های تولیدی در سراسر کشور را راه‌اندازی کند. این تصمیم از اهمیت استراتژیک بالایی برخوردار بوده و به دنبال تامین بازار‌های صادراتی و توسعه بازار در کشور‌های همسایه است.

در ادامه امیرحسین نادری تشریح کرد: در حال حاضر با تکیه بر مطالعات بازار انجام شده تصمیم داریم تولیدات شرکت جهت تامین تقاضای داخل و همچنین صادرات را تا سه برابر افزایش دهیم.

نایب رئیس هیات مدیره صدرتامین افزود: علی رغم پیش‌بینی‌های صورت گرفته در سال گذشته در خصوص افزایش نرخ ارز که تاثیر مستقیم در پیشرفت پروژه‌ها دارد طی ماه‌های اخیر در نتیجه تدابیر دولت ثبات قیمت ارز را داشته‌ایم و باید از این موضوع در پیشبرد پروژه‌ها بهره ببریم و مدیریت لازم برای کنترل قیمت تمام شده پروژه‌ها را انجام دهیم تا پروژه‌ها پیشرفت مناسبی داشته باشند.

تعداد بازدید : 5

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده