تاریخ: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۲۴
بازدید: ۲۰۸
کد خبر: ۳۲۴۶۴۹
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲ شرکت پشم شیشه ایران برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ شرکت پشم شیشه ایران روز ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با حضور سیدمحمدصابر پرورش معاون امور شرکت‌ها، مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، جهانگیر باقری مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت پشم شیشه ایران در سالن جلسات هلدینگ صدرتامین برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در این جلسه جهانگیر باقری مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته، اقدامات پیش رو و دستاورد‌های این مجموعه گفت: شرکت پشم شیشه ایران موفق گردید طی ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ با رشد سه برابری سود خالص نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل، ۲۵۸ درصد از بودجه تعیین شده را محقق کند.

وی با اشاره به استفاده حداکثری از ظرفیت خطوط تولید گفت: طی شش ماه نخست سال ۱۴۰۲ با رشد ۳۸ درصدی تولید ایزوگام نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته، ۱۰۳ درصد از بودجه تولید و با رشد ۲۰ درصدی تولید پشم شیشه نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته، ۱۳۷ درصد از بودجه معین را محقق نمودیم. همچنین افزایش ۲۲ درصدی فروش ایزوگام نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل و افزایش ۱۸ درصدی فروش پشم شیشه نسبت به بازه زمانی مشابه از جمله دستاور‌های دیگر شرکت در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ می‌باشد.

باقری با تاکید بر اهمیت صادرات در بازار پشم شیشه تشریح کرد: از جمله دستاورد‌های شرکت پشم شیشه ایران در این زمینه طی دوره شش ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ رشد ۱۵۴ درصدی صادرات بوده است.

وی افزود:طی این دوره ۶۶ درصد از فروش داخلی در بازار بورس عرضه شده و نماد کپشیر از بازار دوم به تابلو فرعی بازار اول بورس ارتقا یافته است.

در ادامه جلسه سیدمحمدصابر پرورش معاون امور شرکت‌های هلدینگ صدرتامین ضمن تشکر از عملکرد مدیرعامل و کارکنان شرکت پشم شیشه ایران از تغییرات مثبت عملکرد مجموعه ابراز خرسندی کرد و بیان داشت: مجموعه پشم شیشه ایران با عزم و همت عالی عملکرد خوبی درشش ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ ارائه داد و روند رو به رشد شرکت در حوزه صادرات قابل توجه بوده و جسارت ورود به بازار‌های هدف جدید صادراتی در این شرکت قابل تحسین است. امیدواریم شرکت در جهت موفقیت هر چه بیشتر و تداوم پیشرفت حرکت نماید.

جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲ شرکت پشم شیشه ایران برگزار شد

جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲ شرکت پشم شیشه ایران برگزار شد

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

عناوین برگزیده