تاریخ: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۲:۰۴
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۳۳۶۲۹۵
سرویس خبر : اجتماعی

عملکرد درخشان فولاد اکسین خوزستان در ایفای مسوولیت‌های اجتماعی در سال ۱۴۰۲

‌می‌متالز - موضوع انجام وظایف اجتماعی از سوی صنایع یکی از مطالبات اساسی جامعه است که طبق قانون آنها را موظف به اختصاص بخشی از درآمد خود برای رفع مشکلات منطقه پیرامونی خود هستند.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، در استان خوزستان به واسطه وجود صنایع متعدد و درصد بالایی از محرومیت، عمل به مسوولیت‌های اجتماعی اهمیت بالایی دارد و یکی از مطالبات جدی شهروندان است.

در این میان، شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان تنها تولیدکننده ورق‌های عریض فولادی و صادرکننده نمونه کشور همواره در عمل به وظایف اجتماعی خود عملکردی درخشان از خود به جای گذاشته که در سال ۱۴۰۲ این اقدامات به نحو شایسته‌ای تداوم داشته‌اند.

برگزاری رزمایش‌های همدلانه و توزیع بالغ بر ۶۵۰۰ بسته معیشتی و آموزشی در مناطق محروم، تامین ورق‌های فولادی پل عنافچه، مساعدت و پشتیبانی از برگزاری مراسمات ملی مذهبی نمونه بارزی از عمل به مسوولیت‌های اجتماعی توسط شرکت فولاد اکسین است.

در آخرین روز‌های سال ۱۴۰۲ نیز اقدام تحسین‌برانگیز فولاد اکسین در کمک به آزادی ۵۱ زندانی جرائم غیرعمد و نیازمند و همچنین تامین ۱۰۰ سری جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند نشان از اهمیت مسوولیت‌های اجتماعی برای این شرکت دارد.

به گفته مهندس «علی محمدی» مدیرعامل شرکت فولاد اکسین، تعهد و پایبندی به مسوولیت‌های اجتماعی یک امر قانونی، عامل خوشنامی و یک وظیفه با ارزش اخلاقی است و این افتخارآفرینی‌ها مرهون برکت حاصل از انجام فعالیت‌ها در مسیر مسوولیت‌های اجتماعی است.

فولاد اکسین خوزستان عمل به مسوولیت‌های اجتماعی را یکی از وظایف خود می‌داند و تداوم این اقدامات در سایه سودآوری شرکت، در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه خواهد داشت.

عملکرد درخشان فولاد اکسین خوزستان در ایفای مسوولیت‌های اجتماعی در سال ۱۴۰۲

شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان تنها تولیدکننده ورق‌های عریض فولادی و صادرکننده نمونه کشور همواره در عمل به وظایف اجتماعی خود عملکردی درخشان از خود به جای گذاشته که در سال ۱۴۰۲ این اقدامات به نحو شایسته‌ای تداوم داشته‌اند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده