تاریخ: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۰۹
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۳۳۶۳۱۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
سرپرست اداره کل استاندارد هرمزگان:

فولاد هرمزگان نقش محوری در توسعه استان دارد

‌می‌متالز - سرپرست اداره کل استاندارد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان نقش محوری را در توسعه زیرساخت‌های استان هرمزگان ایفا می‌کند و به همین دلیل جلسات مشترک متعددی را برای گسترش همکاری‌ها برگزار کرده‌ایم.

به گزارش می‌متالز، جلسه مشترک عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با مهدی باقری سرپرست اداره کل استاندارد هرمزگان و محمود محبی معاون فناوری اطلاعات گمرک و جانشین ناظر کل گمرکات استان هرمزگان به منظور بررسی و گسترش همکاری‌های چندجانبه برگزار شد.

در این جلسه باقری بیان کرد: شرکت فولاد هرمزگان در توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز استان نقش محوری دارد و در این رابطه از مدیرعامل این شرکت تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: در این مدت کم انتصاب جلسات متعددی را با مدیرعامل شرکت نگین فولاد هرمزگان به صورت تخصصی برگزار کرده‌ایم و از ایجاد یک آزمایشگاه جامع همچون نگین فولاد برای تسهیل امور در استان هرمزگان استقبال می‌کنیم. وی تاکید کرد: در ادامه همکاری با شرکت نگین فولاد در جذب نیرو‌های متخصص مانند مدیر فنی، هر نوع همکاری لازم را با مدیرعامل شرکت نگین خواهیم داشت.

سرپرست اداره کل استاندارد هرمزگان خاطرنشان کرد: برنامه ما و شرکت نگین فولاد هرمزگان این است که با حمایت‌های سازمان‌های استانی و گمرک از اوایل خرداد ماه آزمایشگاه نگین فولاد راه‌اندازی شود و بتواند مشکلات منطقه و کشور را حل کند.

در ادامه جلسه محمود محبی معاون فناوری اطلاعات گمرک و همچنین جانشین ناظر کل گمرکات استان هرمزگان بیان کرد: تسهیل در واردات و صادرات و همچنین تسهیل در فرایند‌های ورود و خروج منطقه ویژه با هدف کمک به رشد تولید در برنامه‌های کاری گمرک قرار گرفته است و امیدوار هستیم در این باره همکاری‌های لازم صورت گیرد.

منبع: فولاد هرمزگان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده