تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۴۹
بازدید: ۸۸
کد خبر: ۳۳۹۱۷۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر

‌می‌متالز - کارگران، بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، دکتر «محسن مصطفی‌پور» مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در پیامی فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

لیس للانسان الا ما سعی (سوره مبارکه نجم آیه شریفه ۳۹)

رمز و راز پیشرفت و توسعه پایدار کشور و تمدن نوین اسلامی در تجلی استعدادها، سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار می‌باشد و کارگران به عنوان نیروی محرکه چرخه صنعت نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه دارند.

روز جهانـی کار و کارگـر، فرصت مناسبــی برای قدردانـی از زنان و مردان پرتلاشـی است که بی‌ادعا چـرخ‌های توسعـه و آبادانـی را در بخش‌های مختلف صنـعت، اقتصاد و خـدمات به چرخش در آورده و بخش عظیمی از پیشرفت‌ها، دستاورد‌ها و موفقیت‌ها مرهون کوشش و مجاهدت بی‌وقفه و شبانه‌روزی ایشان است؛ گرامیداشت این روز، به پاس خدمات صادقانه و بی‌دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی‌نظیر است تا زحمات شبانه‌روزی این عزیزان را ارج نهیم.

جان مطلب جایگاه حقیقی کارگران در کشور ما را می‌توان در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگران یافت، آنجا که فرمودند: "کار به علت تأمین کردن همه نیاز‌ها و لوازم زندگی مردم و کشور، در واقع حیات جامعه است، اما اگر کارگر نباشد، از کار و آثار آن و بالندگی و شکوفایی کشور خبری نیست، بنابراین ارزش کارگر، ارزش حیات جامعه و زندگی مردم است".

بی‌شک کارگران، بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی توانمند کارگران بهتر استفاده شود، توسعه و پیشرفت، ارزش افزوده دو چندان خواهد یافت.

در کشوری که دارای جغرافیای حاصلخیز سرمایه انسانی می‌باشد، بدیهی است که صنعت راهبردی فولاد و فرآورده‌های فولادی نقشی استراتژیک داشته باشند که بخش عمده‌ای از بار آن بر دوش کارگران، تکنسین‌ها، مهندسان متعهد و پرسنلی است که بیرق و درفش تلاش و کوشش را در میانه جنگ نابرابر اقتصادی برافراشته داشته‌اند و اجازه ندادند که خصم بد طینت، از این جبهه به ایران عزیز ما ظفر و نفوذ یابد.

بی‌تردید موفقیـت مجموعه فولاد غدیر نی‌ریز بدون همدلی، پشتیبانـی و حمایـت تک تک اعضـای خانـواده آن میسر و مقـدور نیست و در این بین نقش موثـر و تاثیـرگذار همـکاران خـدوم در کسـوت کارگـری بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب با تقدیر و تجلیل از خدمات صادقانـه و تلاش‌های ارزشمنـد یکایک همکاران شریـف و زحتمـکشم در مجتمع، وظیفه خود می‌دانم به عنوان برادر خدمتگزارتان با تبریک این روز، دست پر توان و کوششگر تک تک عزیزان کارگر و همکارانم را در این روز عزیز به گرمی بفشارم و فرصت را برای تجدید عهد و پیمان دوباره در مسیر سازندگی ایران اسلامی مغتنم شمارم و افتخار می‌کنم که به عنوان همکار در کنار شما عزیزان در این صنعت عظیم، خدمتگزار ملت شریف ایران هستم.

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر

منبع: مجتمع فولاد غدیر نی ریز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده