تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۲۹
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۳۴۰۲۶۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
مهندس محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین:

آغوش باز اکسین به روی شرکت‌های فعال در حوزه صنعت نفت/ دیپلماسی اکسین برای حضور در بازار‌های جهانی جدید

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد اکسین با بیان اینکه در‌های اکسین به روی همه شرکت‌های فعال در حوزه صنعت نفت باز است، گفت: اکسین با تامین نیاز صنعت نفت در اجرای پروژه گوره به جاسک، به شایستگی توانایی خود را اثبات کرد.

به گزارش می‌متالز، مهندس محمدی در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت در تهران در غرفه فولاد اکسین خوزستان در جمعی از خبرنگاران با اشاره به استقبال این شرکت برای ارتقا سطح همکاری‌ها با صنعت نفت، اظهار کرد: همه تلاش ما در مجموعه شرکت فولاد اکسین خوزستان این است تا با تعامل هرچه بیشتر با شرکت‌های فعال در حوزه صنعت نفت زمینه را برای جهش تولید در این صنعت و افزایش بهره وری و صادرات محصولات این بخش فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در‌های اکسین به روی همه شرکت‌های فعال در حوزه صنعت نفت باز است و با آغوشی باز پذیرای همه این شرکت‌ها هستیم، افزود: چرخ فولاد اکسین خوزستان با همت کارگران این مجموعه و همچنین تامین نیاز همین شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت نفت وگاز می‌چرخد و از این رو به دنبال ارتقا هرچه بیشتر روابط با این حوزه هستیم.

محمدی با اشاره به دیپلماسی اکسین به منظور ارتقا توان صادراتی این شرکت عنوان کرد: در حال حاضر شرکت فولاد اکسین خوزستان یکی از صادرکنندگان برتر ورق‌های عریض در کشور است، اما در تلاش هستیم تا بازار‌های صادراتی شرکت را در کشور‌های مختلف اروپایی، خاورمیانه و حوزه خلیج فارس گسترش دهیم.

محمدی همچنین ضمن قدردانی از توان و تلاش‌های کارگران و پرسنل فولاد اکسین خوزستان تصریح کرد: نیروی انسانی توانمند، خلاق، زحمتکش و پای کار در اکسین باعث شده تا بتوانیم رکورد‌های تولید بی‌نظیری را ظرف مدت یک سال اخیر به ثبت برسانیم و جهش تولید را به معنای واقعی محقق کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: مجموعه اکسین یک نگاه توسعه‌محور ابتدای برای خود و سپس برای کشور مد نظر دارد؛ به شکلی که با تولیدات و ثبت رکورد‌های تولید زمینه توسعه خود را فراهم کند و سپس با تامین نیاز صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و... زمینه را برای توسعه اقتصادی کشور و رونق تولید و ایجاد اشتغال فراهم سازد.

وی با اشاره به همدلی، همراهی و تعامل با صنعت نفت در بحث اجرای پروژه گوره به جاسک گفت: حرکت بی‌نظیر مجموعه‌های مختلف و تحقق چنین پروژه عظیمی در کشور جز با تعامل و استفاده از توان و ظرفیت شرکت‌های داخلی محقق نمی‌شد و اکسین در این راستا با تولیداتی که داشت، به شایستگی توانایی خود را اثبات کرد.

محمدی در پایان ضمن ابراز امیدواری برای اجرای پروژه‌های عظیم در کشور با همراهی صنعت نفت خاطرنشان کرد: استفاده از توان و ظرفیت فولاد اکسین از سوی صنعت نفت می‌تواند زمینه‌ساز توسعه اقتصادی کشور و جهش تولید باشد؛ در این راستا تعریف پروژه‌های کلان و همراهی و همدلی بخش‌های مختلف و استفاده از توانایی نیروی انسانی داخلی و سرمایه‌های عظیم موجود در این بخش می‌تواند تحقق بخش این مهم باشد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده