تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۳۷
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۳۴۰۲۶۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
مهندس مرادی عضو هیات مدیره و معاون اجرایی شرکت فولاد اکسین خوزستان در نشست خبری:

رونق فولاد اکسین در سئول/ چرخ فولاد اکسین می‌چرخد تا اقتصاد ایران شکوفا‌تر شود

‌می‌متالز - مهندس مرادی عضو هیات مدیره و معاون اجرایی شرکت فولاد اکسین خوزستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی این هفته با حضور صد‌ها شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی در خیابان سئول تهران در حال برگزاری است.

به گزارش می‌متالز، مرادی عنوان کرد: حضور متفاوت شرکت فولاد اکسین در این نمایشگاه زمینه مناسبی را برای معرفی این شرکت بزرگ فولادی فراهم کرد و غرفه این شرکت از جمله غرفه‌های پررونق نمایشگاه امسال بود.

عضو هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: حضور مدیران ارشد شرکت از جمله مدیرعامل و حضور فعال اصحاب رسانه فضای مناسبی برای تبیین عملکرد و فعالیت‌های موثر شرکت فولاد اکسین فراهم نموده است.

همچنین رفت و آمد مدیران و کارشناسان مختلف و گفتگو با مدیران شرکت به بستری مناسب برای بسط تعاملات و مناسبات با دیگر شرکت‌ها تبدیل شد، ضمن آنکه ارائه آمار رکوردشکنی‌های مختلف سال قبل در حوزه تولید، سوداوری و صادرات مورد توجه مخاطبان نمایشگاه نیز قرار گرفت.

معاون اجرایی شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد: در این نمایشگاه، توانمندی‌ها و خلاقیت‌های جوانان تحصیلکرده و بومی فولاد اکسین به نمایش درآمد تا همگان بدانند با وجود مشکلات داخلی و خارجی در بازار فولاد و وجود برخی محدودیت‌ها در حوزه انرژی و همچنین تحریم‌های ظالمانه آمریکا، نه تنها با رکوردشکنی در تولید و درآمد و سودآوری روبرو بودیم بلکه پروژه‌های توسعه‌ای شرکت نیز بخوبی به پیش می‌رود و چشم‌انداز روشن و پر از امیدی ترسیم شده است.

عضو هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت:چرخ فولاد اکسین می‌چرخد تا صنعت فولاد، اقتصاد کشور را به پیش براند و در این جنگ اقتصادی که بخوبی از سوی رهبر فرزانه انقلاب سخت‌تر از جنگ نظامی تعبیر شده، نقش بی بدیل خود را ایفا نماید. رونق فولاد اکسین در خیابان سئول نمادی از رونق این شرکت در عرصه صنعت فولاد به عنوان پیشران اقتصاد کشور در یکسال گذشته است. هم نشانی از پایان یکسال پربار و پرثمر دارد و هم آغازگر سالی پر از خبر‌های خوب و تکرار رکوردشکنی‌ها و پیشبرد پروژه‌های توسعه‌ای و افزایش ظرفیت است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده