تاریخ: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۳۶
بازدید: ۹۱
کد خبر: ۳۳۷۹۴۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
با حضور دکتر عمادی رئیس هیات مدیره و دکتر محمدی مدیرعامل شرکت برگزار شد

اولین جلسه مدیریت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سال ۱۴۰۳

‌می‌متالز - اولین جلسه مدیریت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در سال ۱۴۰۳ در سالن جلسات دفتر مدیرعامل برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه ملی صنعتی فولاد ایران، اولین جلسه مدیریت شرکت در سال ۱۴۰۳، روز چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه، با حضور دکتر عمادی رئیس هیات مدیره، دکتر محمدی مدیرعامل و کلیه معاونین و مدیران و مدیرعامل شرکت شفق راهیان اکسین در سالن جلسات دفتر مدیرعامل برگزار شد.

در این جلسه که با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید آغاز شد، ابتدا معاونین و مدیران در گزارشی وضعیت حوزه و بخش‌های خود در سال گذشته و برنامه‌های تدوین شده جهت اجرا در سال جدید را تشریح کردند.

در ادامه دکتر عمادی در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده توسط کلیه رده‌های سازمان، تداوم برنامه‌ریزی و پشتکار را جهت دستیابی به اهداف تعیین شده ضروری دانست. 

وی همچنین در بخشی از سخنانش درایت، تلاش‌ها، پیگیری و تعصب دکتر «علی محمدی» به مجموعه گروه ملی را بی‌نظیر دانست و خواستار همدلی، حمایت و همکاری همه جانبه معاونین، مدیران و پرسنل شرکت با وی شد.

سپس دکتر محمدی نیز ضمن تقدیر و تشکر از همت و تلاش کلیه کارکنان غیرتمند و سختکوش گروه ملی، به جهت فعالیت‌های چشمگیر و قابل توجه به ویژه افزایش تولید ۱۹ درصدی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، بر لزوم حفظ و تقویت این اراده و انگیزه برای افزایش تولید در سال جدید اشاره کرد.

وی همچنین تمرکز ویژه به اجرای طرح‌های توسعه‌ای، توجه بیش از پیش به نیروی انسانی به عنوان سرمایه واقعی و برنامه‌ریزی برای حل مسائل و مشکلات معیشتی این عزیزان و ایجاد وحدت و یکپارچگی در کلیه رده‌های سازمان را مورد تاکید جدی قرار داد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده