تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۵۹
بازدید: ۲۴۰
کد خبر: ۱۰۱۲۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شرکت پالایش نفت تبریز در یک نگاه

می متالز - شرکت پالایش نفت تبریز (سهامی عام) در سال ۱۳۷۷ تاسیس و مرکز اصلی شرکت در استان آذربایجان شرقی، شهرستان تبریز بوده و این شرکت در تاریخ ۱۳۸۷/۰۲/۱۶ در بورس و اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است.
شرکت پالایش نفت تبریز در یک نگاه

به گزارش می متالز، موضوع فعالیت اصلی شرکت احداث، راه اندازی و بهره برداری از کارخانجات صنعتی به منظور تولید، بازاریابی، فروش، صدور انواع مختلف محصولات نفتی، شیمیایی و مشابه، انجام عملیات پالایش و فرآورش نفت خام و سایر هیدرو کربورها، تولید فرآورده‌های نفتی از قبیل بنزین، نفت سفید، نفت گاز، نفت کوره و سایر مشتقات و ... است.


شرکت پالایش نفت تبریز به عنوان یکی از ۴۹ شرکت قطعی واگذار شده به طرح توزیع سهام عدالت است که ۲۰% از سهام آن متعلق به مشمولین سهام عدالت می‌باشد. ‏


سود تقسیم شده در مجمع عمومی شرکت پالایش نفت تبریز برای عملکرد سال مالی ۱۳۹۶ متعلق به مشمولین سهام عدالت مبلغ ۲۳ میلیارد تومان بوده است.

 
مجمع عمومی عادی سالیانه مربوط به عملکرد سال مالی ۱۳۹۷ شرکت پالایش نفت تبریز برگزار و در مجمع یاد شده مبلغ ۲۴۰ تومان سود به ازاء هر سهم تقسیم شد که سهم مشمولین سهام عدالت از سود یاد شده مبلغ ۱۸۶ میلیارد تومان بوده است.

عناوین برگزیده