تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۱
بازدید: ۲۴۱
کد خبر: ۱۰۵۶۰۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

گام بلند تولید در گروه ملی صنعتی فولاد ایران

می متالز - گروه ملی صنعتی فولاد ایران توانست با غلبه بر مشلات پیش رو به ثبت رکورد در تولید دست یابد.
گام بلند تولید در گروه ملی صنعتی فولاد ایران

به گزارش می متالز، گروه ملی صنعتی فولاد ایران یکی از شرکت‌های بزرگ تولیدی است که از آن به عنوان برند مطرح در منطقه غرب آسیا یاد می‌شود. این شرکت از سال ۱۳۴۲ فعالیت خود را آغاز کرد، اما طی مدتی در سال‌های اخیر به دلیل بروز مشکل در مدیریت آن با مشکل اعتصاب کارگران و توقف تولید روبرو شد.

اما حالا تولید در این شرکت رونق گرفته و نوید روز‌های خوش را می‌دهد. پس از نامگذاری سال از سوی رهبر انقلاب با عنوان «جهش تولید»، گروه مدیریتی گروه ملی صنعتی فولاد ایران با ترسیم برنامه‌ها و اهداف جدید و همچنین حمایت بانک ملی ایران و برخی مقامات استانی توانست به رکوردی دست یابد.

بخش عمده‌ای از مشکلات به وجود آمده در شرکت از جمله تامین مواد اولیه، قطعات یدکی و راه اندازی کلیه خطوط تولید برطرف شده همچنین استراتژی‌های جدید به وسیله کارکنان متعهد و سختکوش پیاده سازی که پس از انجام این اقدامات شرکت ملی صنعتی فولاد ایران توانست به رکورد تولید ۴۸ هزار و ۱۲۰ تن در اردیبهشت ماه امسال دست یابد که از آذر ماه سال ۱۳۹۶ تاکنون بی سابقه بوده است.

این مساله موجب ایفای نقش مجدد در تولید فولاد کشور است، که با توجه به شرایط ویژه کشور و هم چنین استان خوزستان و شیوع ویروس کرونا که لزوم رعایت نکات بهداشتی را در پی دارد نشاندهنده اراده پولادین گروه ملی صنعتی فولاد ایران برای جهش تولید است.

عناوین برگزیده