تاریخ: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۵۸
بازدید: ۲۱۷
کد خبر: ۵۶۰۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در کوی حافظ؛

«وپارس»، کوره تجدید ارزیابی را داغ‌تر کرد

می متالز - خبر تجدید ارزیابی دارایی ها در «بانک پارسیان» جو مثبتی را به گروه بانکی ها تزریق کرد و بار دیگر بحث تکراری و همیشگی تجدید ارزیابی را بر سر زبان ها انداخت.
«وپارس»، کوره تجدید ارزیابی را داغ‌تر کرد

به گزارش می متالز، شاخص کل بورس تهران امروز تقریبا بیش از نیمی از رشد روز گذشته را پس گرفت و با افت 2500 واحدی به کانال 301 هزار واحد بازگشت. 

در این میان، حقوقی‌ها به نماد «وبصادر» علاقه نشان دادند و به همراه «خساپا» و «وخارزم» به عنوان مهمترین سهم های خریدار از سوی حقوقی‌ها شناخته می‌شوند.

 

در آن سو، این قشر از معامله‌گران امروز روی خوشی به دو نماد بانکی «وپارس» نشان ندادند؛ در حالی که این نماد روزهای پرتقاضایی را سپری می کند و امروز دلیل رشد قیمت چند روز اخیر مشخص شد؛ افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به میزان 585 درصد امروز در کدال منتشر شد. دو نماد از گروه خودرو و ساخت قطعات یعنی «خوساز» و «خودرو» نیز مورد بی مهری حقوقی ها واقع شده است.

 

برخلاف روزهای گذشته که «وتجارت» پرعرضه‌ترین سهم بازار سرمایه بود، امروز جای خود را به نماد «وبصادر» داد و خود پس از «ودی»، در جایگاه سوم ایستاد.

 

حجم تقاضا در نمادهای «وپارس» در پی خبر تجدید ارزیابی دارایی ها بالا رفت و نماد تازه عرضه شده «رنیک» در رده دوم تقاضا قرار دارد. «ولساپا» نیز همانند روز گذشته نگاه های بسیاری را به خود معطوف کرده است.

عناوین برگزیده