تاریخ: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۵۴
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۷۳۶۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
امروز رخ داد؛

تاثیر منفی "رمپنا"، "پارسان" و "کگل" روی شاخص

می متالز - شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۲۳۸۳ واحدی عدد ۳۴۶ هزار و ۸۷۰ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۱۱۰ هزار و ۲۴۳ واحد رسید.
تاثیر منفی "رمپنا"، "پارسان" و "کگل" روی شاخص

به گزارش می متالز، شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۲۳۸۳ واحدی عدد ۳۴۶ هزار و ۸۷۰ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۱۱۰ هزار و ۲۴۳ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۴۷ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۷۲۴ هزار واحد را نمایش داد. امروز آیفکس نیز ۴۵۲۸ واحد را ثبت کرد.

امروز با دست به دست شدن ۴ میلیارد و ۸۹۷ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۵۷۲ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۲۶۳۴ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نماد‌های "فولاد"، "اخابر" و "فخاس" به ترتیب با ۲۵۶، ۲۵۱ و ۱۹۹ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نماد‌های "رمپنا"، "پارسان" و "کگل" به ترتیب با ۱۳۴، ۷۹ و ۶۴ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وتجارت"، "خساپا" و "شیران" پربیننده‌ترین نماد‌های بورسی بودند.
از سوی دیگر در پایان دادوستد امروز بورس تهران، بانک برترین گروه صنعت بود و خودرو و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

عناوین برگزیده