تاریخ: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۳۲
بازدید: ۲۸۳
کد خبر: ۸۷۳۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن یک درصد رشد داشت:

افزایش تقاضا در حساب "مارون"

می متالز - قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن به ۱۴۸ میلیون و ۵۴۲ هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول نیز در هفته گذشته به ۵۶۵ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال رسید.
افزایش تقاضا در حساب "مارون"

به گزارش می متالز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۴.۰۲۶ تن محصولات پلی پروپیلن در گرید‌های مختلف از سوی پتروشیمی مارون بودیم که با تقاضای ۹.۴۶۰ تنی مشتریان و حجم معاملات ۳.۸۰۶ تنی مواجه شد که نسبت به هفته منتهی به ۳۰ بهمن ماه با افزایش ۸۳۱ تنی همراه بود.

قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن در هفته گذشته با رشد یک درصدی نسبت به هفته منتهی به ۳۰ بهمن ماه به ۱۴۸ میلیون و ۵۴۲ هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول نیز در هفته گذشته به ۵۶۵ میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال رسید.

همچنین در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۳۲۹ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که با تقاضای ۳.۲۳۴ تنی مشتریان و حجم معاملات ۲.۸۸۲ تنی مواجه شد که نسبت به هفته ما قبل افزایش ۱.۷۸۲ تنی را نشان می‌دهد.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پتروشیمی مارون در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات پلی پروپیلن و پلی اتیلن سنگین این شرکت ارائه شده است.

نرخ این محصول نیز با افت ۲.۸ درصدی در مقایسه با هفته گذشته همراه بود، نرخ میانگین ثبت شده برای این محصول به ۹۶ میلیون و ۴۷۰ هزار ریال در هر تن رسید و ارزش معاملات نیز به ۲۷۸ میلیارد و ۲۶ میلیون ریال رسید.

عناوین برگزیده