تاریخ: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۲
بازدید: ۲۹۹
کد خبر: ۹۳۰۳۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
با رشد فروشی در حدود ۱۰۲۲ عددی:

فروش "رنو"، کاهش فروش "کوییک" را جبران کرد

می متالز - شرکت پارس خودرو در ۱۲ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸ موفق به کسب درآمد عملیاتی ۱۰.۵۴۷ میلیارد ریال شده که از این مبلغ ۲.۸۱۶ میلیارد ریال مربوط به فروش خانواده پراید است.
فروش "رنو"، کاهش فروش "کوییک" را جبران کرد

به گزارش می متالز، پس از آنکه در دو ماه اخیر شاهد افزایش فروش کوییک و همچنین افزایش درآمد‌های ماهانه توسط شرکت پارس خودرو بودیم، عملکرد اسفندماه این شرکت حاکی از جبران کاهش فروش کوییک با فروش انواع رنو است.

همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود در اسفند ماه نرخ فروش شرکت پارس خودرو با کاهش قیمتی نامحسوسی در گروه رنو و با تثبیت نرخ‌ها در گروه کوییک همراه بود و تعداد فروش گروه رنو که از مهمترین تولیدات شرکت بوده که با رشدی در حدود ۱۰۲۲ عددی به بیش از ۱.۵۰۶ عدد رسید.

فروش بیش از ۱.۵۰۶ عددی انواع رنو در آخرین ماه سال در حالی که فروش ماه‌های اخیر این شرکت تنها در حدود ۴.۲۰۳ عدد بود از مهمترین و قابل تامل‌ترین نکات ثبت شده در گزارش ماهانه این شرکت بوده که درآمدی ۷۴۰ میلیارد ریالی را برای این شرکت به ارمغان آورده است.

در نهایت شرکت پارس خودرو در ۱۲ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸ موفق به کسب درآمد عملیاتی ۱۰.۵۴۷ میلیارد ریال گردید که از این مبلغ ۲.۸۱۶ میلیارد ریال مربوط به فروش خانواده پراید می‌باشد که به دلیل حق الزحمه‌ای بودن تولید این خودرو عملا از حاشیه سود پایینی برخوردار است.

عناوین برگزیده