تاریخ: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۰
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۱۰۰۲۴۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مشارکت همگانی برای شکست کرونا در گلستان؛

از تأمین ۳ دستگاه ونتیلاتور دیگر در بیمارستان‌های گلستان تا تهیه اتوبوس انتقال خون

می متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان از مشارکت فعالان اقتصادی گلستان برای تامین سه دستگاه دیگر ونتیلاتور برای بیمارستان‌های استان خبر داد.
از تأمین ۳ دستگاه ونتیلاتور دیگر در بیمارستان‌های گلستان تا تهیه اتوبوس انتقال خون

به گزارش می متالز، علی محمد چوپانی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان در جلسه مقابله با کرونای استان گلستان گفت: اقدامات پیشگیرانه برای آینده باید مورد توجه قرار گیرد و با مشورت با صاحب نظران تصمیم گرفته شد که در سه بیمارستان صیاد، ۵ آذر و علی آبادکتول مخزن اکسیژن تامین شود.

او افزود: تامین مخزن برای این سه بیمارستان را دنبال می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم این سه مخزن را برای این مراکز درمانی راه اندازی کنیم.

چوپانی گفت: بیمارستان صیادشیرازی برای بیماران نیاز به دستگاه پرتابل عکسبرداری دارد و دستگاه دیگری که می‌تواند ۶ آزمایش را به صورت همزمان ارائه می‌کنند با توجه به شرایط بیماران کرونایی مد نظر است که جمع آن پنج میلیارد تومان هم نمی‌شود.

او ادامه داد: برای تامین اتوبوس انتقال خون که به بیش از دو میلیارد تومان اعتبار نیاز است بیش از ۳۰ درصد فعالان اقتصادی استان نقش خواهند داشت.

خیرین و فعالان اقتصادی استان گلستان در ایتدای شیوع کرونا نیز ۵۴ دستگاه ونتیللاتور خریدیند و بین بیمارستان‌های استان توزیع کردند.

عناوین برگزیده