تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۸
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۱۰۰۵۰۶

بازدید معاون استاندار و فرماندار‌ ویژه شهرستان شاهرود از اداره کل راه آهن شمال شرق (۱)

می متالز - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود از اداره کل راه آهن شمالشرق (۱) بازدید کرد.
بازدید معاون استاندار و فرماندار‌ ویژه شهرستان شاهرود از اداره کل راه آهن شمال شرق (۱)

به گزارش می متالز، معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان شاهرود از بخش‌های مختلف اداره کل راه آهن شمال شرق یک بازدید بعمل آورد.

فرشاد زادخور مدیر کل راه آهن شمال شرق (۱) بیان کرد: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود طی این بازدید از بخش‌های خدمات ایستگاهی، مجموعه کنترل ترافیک وناوگان، مرکز کنترل ترافیک (سی تی سی) مجموعه اداری و سالن مسافری بازدید به عمل آورده و با نحوه عملکرد سیستم ریلی در این حوزه آشنا شد، همچنین از اقدامات انجام شده این اداره کل طی سال گذشته و برنامه‌های جذب و حمل حداکثری بار و مسافر توسط ناوگان حمل ونقل ریلی در سال جهش تولید مطلع شد.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا، رعایت اصول ایمنی وبهداشتی جهت مبارزه با این ویروس برای کارکنان وپرسنل به نحو احسن انجام شده و همچنین با تلاش کارکنان خدوم این اداره کل  در فروردین ماه سال جاری ۱۱۸ رام قطار مسافری،۵۲۶ رام قطار باری از خطوط ریلی این اداره کل تردد کرده است.

در این بازدید میدانی مهندس فخری ضمن تشکر از تلاش و زحمات پرسنل این اداره کل توصیه‌های لازم برای مبارزه با ویروس کرونا را یاد آور شد و از اقدامات انجام شده  برای حفظ سلامت پرسنل و مسافران قدردانی کردند.

عناوین برگزیده