تاریخ: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۳
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۱۰۱۰۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۱۹۱۰ پرونده تخلف درطرح نظارتی نوروزی هرمزگان تشکیل شد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: از ابتدای اجرای طرح نظارتی نوروزی تاکنون، تعداد هزار و ۹۱۰ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد ریال در استان تشکیل و جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
۱۹۱۰ پرونده تخلف درطرح نظارتی نوروزی هرمزگان تشکیل شد

به گزارش می متالز، خلیل قاسمی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی هرمزگان افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون (در ۴۱ روز کاری) از بیش از۳۱ هزار و ۵۸۲ مورد واحد صنفی مجاز و فروشگاه های بزرگ استان بازرسی انجام دادند.

وی بیان داشت: این بازرسی‌ها به منظور پایش وضعیت بازار کالا و خدمات بویژه کالاهای اولویت‌دار و نظارت بر مراکز فعال استان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و احتکار نکردن کالاهای بهداشتی مورد نیاز مردم در این ایام، در قالب طرح‌ نظارتی ویژه نوروز۹۹ صورت گرفته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: باتوجه به اطلاع‌رسانی صورت گرفته در راستای دریافت و پاسخگویی به هرگونه گزارش و شکایت مردمی دربخش مشارکت‌های مردمی ستاد خبری نظارت و بازرسی سازمان تعداد هزارو ۲۸۶ مورد گزارش از سوی مردم به صورت تلفنی و از طریق سامانه ۱۲۴ سطح دریافت کرده است.

قاسمی افزود: بیشترین تخلف های صورت گرفته در این مدت مربوط به گرانفروشی، درج نشدن قیمت و نصب نرخنامه و نداشتن ارائه فاکتور بوده که برای بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی در پایان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گزارش کنند.

منبع: ایرنا
عناوین برگزیده