تاریخ: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۴
بازدید: ۷۰۳
کد خبر: ۱۰۱۱۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قیمت آجر در خاش تغییری نداشته است

می متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: برخلاف وجود مشکل در تحویل سوخت مورد نیاز واحدهای تولیدی آجر که منجر به خاموشی برخی از کوره های شده بود، قیمت آجر در خاش هیچگونه تغییری نداشته است.
قیمت آجر در خاش تغییری نداشته است

به گزارش می متالز، مهدی اسماعیلی امروز در خاش اظهار کرد: از روز گذشته تا کنون در بازرسی های صورت گرفته توسط گشت ها مربوطه ۴ واحد صنفی متخلف در خاش شناسایی شد.

وی افزود: پرونده ۴ واحد صنفی متخلف بدلیل گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه با اعمال جریمه و ارزش ریالی ۳۹۰ میلیون ریال جهت رسیدگی قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اسماعیلی با بیان اینکه از ۱۲ لغایت ۲۵ فروردین تعداد ۸۴ بازرسی از خبازی های شهرستان خاش انجام شده است گفت: طی گشت ها و بازرسی های صورت گرفته توسط بازرسان اداره صمت خاش ۶ خبازی متخلف نیز شناسایی شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت خاش تصریح کرد: خبازی های متخلف به دلیل گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی پس اعمال جریمه با ارزش ریالی ۱۶ میلیون ریال برای پیگیری از طریق مجاری قانونی به تعزیرات حکومتی خاش ارسال شد.

اسماعیلی در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی آجر توضیحاتی ارائه کرد و افزود: برخلاف وجود مشکل در تحویل سوخت مورد نیاز واحدهای تولیدی آجر که منجر به خاموشی برخی از کوره های شده بود، قیمت آجر هیچگونه تغییری نداشته است.

وی یاد آور شد: هر بار آجر در شهر خاش با قیمت ۱۳ میلیون ریال و در محل کوره ها با قیمت ۱۱ میلیون ریال عرضه می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: شهروندان خاشی در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت و تخلف در واحد های تولیدی آجر و همچنین سایر واحد های صنفی سطح شهر موارد را از طریق سامانه  ۱۲۴ یا واحد بازرسی اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان خاش به شماره ۳۳۷۲۳۸۴۰ منعکس کنند.

عناوین برگزیده