تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۱۶
بازدید: ۲۹۹
کد خبر: ۱۰۱۲۷۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شرکت سیمان داراب در یک نگاه

می متالز - سیمان داراب (سهامی عام) در سال ۱۳۶۶ تاسیس و محل فعالیت اصلی آن در شهرستان داراب یکی از توابع استان فارس بوده و در تاریخ ۱۳۸۳/۱۰/۰۵ در بورس و اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است.
شرکت سیمان داراب در یک نگاه

به گزارش می متالز، موضوع فعالیت اصلی شرکت، تأسیس کارخانجات به منظور تولید انواع سیمان و مصالح ساختمانی، اکتشاف و استخراج و بهره برداری از معادن با رعایت مقررات - تهیه و واردات ماشین آلات و دستگاه‌های مورد نیاز و لوازم و مواد اولیه و کالا‌های مجاز از داخل و خارج از کشور- توزیع و فروش و صادرات تولیدات و فرآورده‌های شرکت و هر نوع عملیات بازرگانی و صنعتی دیگر که به طور مستقیم و غیر مستقیم با موضوع شرکت مربوط باشد.

سیمان داراب به عنوان یکی از ۴۹ شرکت قطعی واگذار شده به طرح توزیع سهام عدالت است و ۵۰% از سهام آن متعلق به مشمولین سهام عدالت می‌باشد.

سود تقسیم شده در مجمع عمومی شرکت سیمان داراب برای عملکرد سال مالی ۱۳۹۶ متعلق به مشمولین سهام عدالت مبلغ ۴.۵ میلیارد تومان بوده است.

مجمع عمومی عادی سالیانه مربوط به عملکرد سال مالی ۱۳۹۷ شرکت سیمان داراب برگزار و در مجمع یاد شده مبلغ ۲۷ تومان سود به ازاء هر سهم تقسیم شد که سهم مشمولین سهام عدالت از سود یاد شده مبلغ ۱۲ میلیارد تومان بوده است.

عناوین برگزیده