تاریخ: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۸
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۱۰۱۹۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پرداخت ۴۳ میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید به واحدهای تولیدی استان بوشهر

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت ۴۳ میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید به واحدهای تولیدی استان بوشهر از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه خبر داد.
پرداخت ۴۳ میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید به واحدهای تولیدی استان بوشهر

به گزارش می متالز، سید حسین حسینی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر به پرداخت تسهیلات از محل تبصره 18 قانون بودجه پرداخت و بیان کرد: برای پرداخت تسهیلات اعتباری سال گذشته 36 واحد تولیدی ثبت نام کردند که 34 واحد برای دریافت اعتبارات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع 17 طرح تولیدی برای دریافت 63 میلیارد تومان تسهیلات تصویب شد، افزود: تاکنون به 15 واحد تولیدی استان بوشهر از این محل، 43 میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به فعالیت کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش در استان بوشهر افزود: تا زمانی که ویروس کرونا وجود دارد و واکسن و داروی آن کشف نشده مردم مجبورند از ماسک در محافل عمومی استفاده کنند.

حسینی از راه‌اندازی واحد صنعتی تولید ماسک در شهرک صنعتی بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای راه‌اندازی یک واحد تولید ماسک صنعتی اقدامات لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی واحد تولید ماسک صنعتی کارگاه‌های محلی و خانگی تولید ماسک جمع آوری می‌شود گفت: برای راه‌اندازی تولید ماسک صنعتی مجوزهای راه‌اندازی صادر شده و به‌زودی خط تولید آن راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر میزان سرمایه‌گذاری برای ایجاد کارخانه صنعتی تولید ماسک را 100 میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی این کارخانه در ماه 1.5 میلیون ماسک صنعتی سه‌لایه تولید می‌شود که بخش مهمی از نیاز مردم استان را تأمین می‌کند.

حسینی با بیان اینکه مجوز ایجاد یک واحد صنعتی تولید مواد ضدعفونی کننده در بوشهر در حال صادر شدن است افزود: واحد صنعتی تولید افشانه‌های ضدعفونی‌کننده دست، و دستکش یکبار مصرف در شهرک صنعتی و منطقه ویژه بوشهر ایجاد می‌شود.

عناوین برگزیده