تاریخ: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۵
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۱۰۲۵۷۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور:

شرکت سرمایه‌گذاری صندوق فولاد وارد بورس می‌شود

می متالز - مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور گفت: شرکت سرمایه‌گذاری این صندوق و به تبع آن شرکت‌های تابعه ازجمله سنگ آهن مرکزی ایران، زغال‌سنگ پرورده طبس، زغال‌سنگ کرمان، فولاد آلیاژی ایران، فولاد خراسان و فرآورده‌های نسوز آذر در قالب یک هلدینگ فولاد تجارت دالاهو، در بورس قرار می‌گیرد.
شرکت سرمایه‌گذاری صندوق فولاد وارد بورس می‌شود

به گزارش می متالز، رضا مسرور، افزایش بازده دارایی‌های صندوق فولاد را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این صندوق در سال «جهش تولید» عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های جامعی که در شورای سرمایه‌گذاری صندوق فولاد انجام شد، به این نتیجه رسیدیم که ورود هوشمندانه به بازار سرمایه، مناسب‌ترین رویکرد در راستای افزایش بازده دارایی‌های صندوق است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: شرکت فولاد تجارت دالاهو به‌ عنوان شرکت سرمایه‌گذاری صندوق نسبت به بورسی شدن شرکت‌های تابعه و سرمایه‌گذاری در بازه زمانی تعیین شده، اقدام می‌کند.

مسرور ادامه داد: شرکت‌های سنگ آهن مرکزی ایران، زغال‌سنگ پرورده طبس، زغال‌سنگ کرمان، فولاد آلیاژی ایران، فولاد خراسان و فرآورده‌های نسوز آذر در قالب یک هلدینگ فولاد تجارت دالاهو، در بورس قرار می‌گیرد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده