تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۸
بازدید: ۳۳۳
کد خبر: ۱۰۳۳۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مدیرعامل بیمه میهن معرفی شد

می متالز - در جلسه اخیر اعضای هیات مدیره شرکت بیمه میهن، عبدالله رحیم لوی بنیس با اکثریت آراء به عنوان مدیرعامل این شرکت تعیین و برای احراز صلاحیت حرفه‌ای به بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.
مدیرعامل بیمه میهن معرفی شد

به گزارش ی متالز، عبدالله رحیم لوی بنیس که در اوایل سال‌جاری به نمایندگی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به طور رسمی به عضویت هیات مدیره بیمه میهن منصوب شده بود، دارای دانشنامه دکترا در رشته اقتصاد بین الملل است و مقالات و تالیفات زیادی در حوزه مسائل اقتصادی و بازارهای مالی به رشته تحریر در آورده است.

وی پیشتر در اوایل سال ۹۷ نیز به نمایندگی از بخش خصوصی عضو هیات مدیره و سپس رییس هیات مدیره شرکت بیمه میهن بود.

رحیم لو مسوولیت‌های زیادی در امور شرکت‌ها و مجامع سازمان‌ها و نهادها از جمله وزارت جهاد سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان مدیر کل و مشاور داشته و آخرین سمت او عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن بوده است.

درحال حاضر، علاوه بر رحیم لو، ابراهیم حمیدی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری سفیر اقتصاد، هادی درفشی به نمایندگی از شرکت سامان محیط، علی محمدخانی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری سپهر و خانم هنردوست به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین در ترکیب هیات مدیره شرکت بیمه میهن حضور دارند.

عناوین برگزیده