تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۳
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۱۰۳۷۸۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در هفته منتهی به 30 آوریل؛

کاهش موجودی سرب انبار بازرگانان چین

می متالز - موجودی سرب انبار بازرگانان چین در هفته منتهی به ۳۰ آوریل کاهش داشت؛ مصرف‌کنندگان پایین‌دستی به ویژه در چجیانگ و گوانگ‌دونگ در نیمه نخست هفته پیش از تعطیلات روز کارگر، اقدام به افزایش موجودی کردند.
کاهش موجودی سرب انبار بازرگانان چین

به گزارش می متالز، در هفته منتهی به ۳۰ آوریل با افزایش خرید مصرف‌کنندگان پایین‌دستی پیش از تعطیلات روز کارگر، موجودی سرب انبار بازرگانان چین به ویژه در چجیانگ و گوانگ‌دونگ کاهش داشت. داده‌ها نشان می‌دهد که در روز ۳۰ آوریل موجودی انبار بازرگانان در استان‌های شانگهای، گوانگ‌دونگ، چجیانگ، جیانگسو و تیانجین با افت ۴۰۰ تن نسبت به هفته پیش از آن، به ۸ هزار و ۳۰۰ تن رسید.

تخفیف سرب ثانویه در نیمه دوم هفته افزایش داشت که باعث شد تمایل خریداران نسبت به سرب اولیه کاهش یابد. در روز ۳۰ آوریل، تخفیف سرب تصفیه شده ثانویه نسبت به میانگین قیمت Ex-Works سرب اولیه به حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ یوان بر تن افزایش داشت و حتی تخفیف بالاتر از ۲۰۰ یوان بر تن نیز در معاملات گزارش شد. در هفته مورد بررسی، شمش سرب موجود در بورس آتی شانگهای تا حدودی باعث تضعیف روند نزولی موجودی داخلی چین شد.

انتظار می‌رود که پس از تعطیلات روز کارگر و بازگشت فعالیت واحدهای ذوب اولیه و ثانویه به حالت عادی، موجودی سرب چین احتمالا افزایش خواهد یافت.

عناوین برگزیده
پنج ضلعی مخل فضای کار
وضعیت محیط کسب‌وکار در زمستان ۱۴۰۲ از نظر فعالان اقتصادی زیرمجموعه اتاق بازرگانی بررسی شد

پنج ضلعی مخل فضای کار