تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۳۵
بازدید: ۲۵۱
کد خبر: ۱۰۳۹۶۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در ادامه مبارزه با بیماری منحوس کرونا؛

محموله ای دیگر از مساعدت های مجتمع مس سونگون در ایستگاه بیمارستان باقرالعلوم اهر

می متالز - مجتمع مس سونگون محموله ای دیگر از اقلام بهداشتی و تغذیه ای را تهیه و با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر به بیمارستان باقرالعلوم این شهر تحویل داده شد.
محموله ای دیگر از مساعدت های مجتمع مس سونگون در ایستگاه بیمارستان باقرالعلوم اهر

به گزارش می متالز، مدیر روابط‌ عمومی و نظارت بر خدمات مجتمع مس سونگون با اشاره به تلاش های این مجتمع در منطقه در راستای مبارزه با این بیماری منحوس گفت: طی مکاتبه ی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر در خصوص وضعیت نامناسب شبکه درمانی و بیمارستان این شهر، مهندس شریفی مدیر مجتمع مس سونگون دستور دادند که تعجیلاً از ملزومات مورد نیاز شبکه گزارشی تهیه و اقدام به رفع این نواقصات شود و بر این امر اقدام لازم توسط ستاد مقابله با کرونا مجتمع صورت گرفت.
 ‌
 ‌محمد حسین ایازی با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان افزود: با توجه به اینکه شهرستان اهر در این خصوص علاوه بر خود شهر اهر و روستاهای تابعه خود، به بیماران شهرهای همجوار نیز ارایه خدمات می نماید و این مسئله ضرورت اهمیت و توجه ویژه به این مسئله را آشکار می نماید.
 ‌
 ‌ایشان همچنین ادامه داد: طبق اعلام شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر علاوه بر اقلام بهداشتی همچون ماسک و محلول های ضدعفونی، نیاز به مواد تغذیه ای از قبیل گوشت، مرغ، برنج، رب گوجه فرنگی، روغن، حبوبات، ظروف یکبار مصرف و ... برای بیمارستان شده بود که با تأکید مهندس شریفی تهیه و با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر به بیمارستان تحویل داده شد.
 ‌
 ‌گفتنی است در مراسم تحویل این اقلام، امام جمعه، رییس شبکه بهداشت و درمان، رئیس بیمارستان، نماینده فرمانداری و همچنین تعدادی از مدیران ارشد مجتمع مس سونگون و مدیرعامل معدن مس مزرعه اهر نیز حضور داشتند که در ابتدای مراسم گزارشی از اقلام تهیه شده توسط مجتمع ارایه گردید که تقدیر و تشکر مسئولین شهرستان اهر از این مجتمع را بدنبال داشت.
 

منبع: شارا
عناوین برگزیده