تاریخ: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۴۵
بازدید: ۲۸۳
کد خبر: ۱۰۴۰۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

5 نکته «وسرمد» درباره اثرات کرونا

می متالز - بیمه سرمد توضیحات مفصلی در مورد اثرات کرونا داده است.
5 نکته «وسرمد» درباره اثرات کرونا

به گزارش می متالز، بیمه سرمد درباره اثرات کرونا در  بند اعلام کرد:

1. با رعایت موارد فوق و با تلاش کارکنان شرکت توانسته است فروش خود را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته بهبود بخشد به گونه ای که محدودیت های ایجاد شده ناشی از ویروس کرونا تاثیر منفی قابل ملاحظه ای در فروش شرکت نداشته است به نحوی که در دوره 50 روزه ابتدای سال جاری بیش از 20 درصد رشد تولید حق بیمه و در دوره اسفند ماه بیش از 12 درصد رشد تولید حق بیمه نسبت به مدت مشابه سال قبل ایجاد گردیده است. این درحالی است که عدم رفت و آمدهای شهری و سفرهای نوروزی موجب کاهش میزان ریسک و خسارت در رشته های اتومبیل گردیده است.

2. با وجود اینکه که انتظار می رود در سال جاری کاهش قدرت خرید جامعه و تاخیر در روند فعالیت های اقتصادی در سطح کشور، کاهش درآمدهای بیمه ای را به دنبال داشته باشد، این شرکت با اتخاذ تدابیری از قبیل طراحی و فروش پوشش های جدید بیمه نامه عمر و بیمه نامه اختصاصی کرونا و همچنین ایجاد بسته های تشویقی برای فعالیت بهتر نمایندگان در دوران شیوع و...، سعی در جبران کاهش این درآمدها داشته است.

3. در بیمه نامه هایی که بصورت بلند مدت صادر شده اند، هرچند میزان بدهی، اندک افزایشی نسبت به ماههای قبل داشته، وصول اکثر حق بیمه های اقساطی بر اساس دستور العمل های موجود، تغییر بااهمیتی در نحوه وصول حق بیمه ایجاد نخواهد داشت.

4. این شرکت با رعایت پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و نیز دستورالعمل های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به منظور حفظ سلامت و ایجاد فاصله اجتماعی بین کارکنان و مراجعین اقداماتی نظیر فراهم نمودن تجهیزات ضد عفونی کننده و لوازم بهداشتی انفرادی در کلیه ساختمان های اداری در سراسر کشور و نیز اطلاع رسانی به موقع و آموزش، غربالگری و تست کارکنان، حذف و تعدیل فعالیت های غیر ضروری، برگزاری جلسات به صورت برخط، استفاده از ابزارهای پرداخت الکترونیکی و استفاده از ارزیابان خسارت برای جلوگیری از تردد های عمومی را معمول داشته است.

5. نظر به رشد استثنائی بازار سهام در ماههای اخیر ، بیمه سرمد توانسته است بازده مناسبی بیش از بازدهی بازار را در پرتفوی سهام خود به دست آورد که پشتوانه مثبتی برای نیل به اهداف مالی در سال جاری و سال های آتی خواهد بود.

عناوین برگزیده