تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۹
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۱۰۷۶۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
احمدی بیغش مطرح کرد:

ارتقای عملکرد مجلس لازمه اصلاح وضعیت اقتصادی کشور

می متالز - منتخب مردم شهرستان‌ شازند برای مجلس یازدهم اصلاح عملکرد مجلس را پیش زمینه اصلاح وضعیت اقتصادی کشور دانست، گفت: مجلس نیز باید نسبت به تدوین قوانین برای اصلاح وضعیت کنونی و تقویت نظارت بر بازارهای اقتصادی اقدام کند.
ارتقای عملکرد مجلس لازمه اصلاح وضعیت اقتصادی کشور

به گزارش می متالز، محمود احمدی بیغش با بیان اینکه رسیدگی به معیشت مردم باید در اولویت کاری مجلس یازدهم قرار گیرد، گفت: اصلاح عملکرد مجلس لازمه و پیش زمینه اصلاح وضعیت اقتصادی کشور است، درواقع اگر مجلس نتواند عملکرد خود را اصلاح کند در گام‌های بعدی نیز موفق نخواهد شد.

منتخب مردم شهرستان‌ شازند برای مجلس یازدهم شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در انتخاباب مجلس یازدهم به یک تغییر رای دادند به همین دلیل چهره‌های جدید مجلس باید عملکرد قبلی مجلس را اصلاح کنند، افزود: برای کمک به مردم به ویژه در بخش اقتصاد که امروز بزرگترین چالش  کشور است باید عملکرد مجلس ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه معیشت مردم در اولویت نخست مجلس یازدهم قرار دارد، تصریح کرد: مجلس نیز باید نسبت به تدوین قوانین برای اصلاح وضعیت کنونی و تقویت نظارت بر بازارهای اقتصادی اقدام کند.

احمدی ادامه داد: به‌یقین مجلس طرح ضربتی را برای مدیریت بازار کالاهای اساسی، کاهش قیمت‌ها و جلوگیری از دلال بازی در این حوزه تدوین خواهد کرد.

منتخب مردم شهرستان‌ شازند برای مجلس یازدهم شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس یازدهم به پرونده گرانی کالاهای اساسی ورود خواهد کرد و دولت باید پاسخگوی شرایط کنونی در این حوزه باشد.

عناوین برگزیده