تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۰۵
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۱۰۷۶۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
موسوی:

بروکراسی اداری کمر تولید را شکسته است/ترمیم وضعیت معیشت مردم ضرورت دارد

می متالز - نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: بروکراسی اداری موجب می‌شود واردکنندگان و تولیدکنندگان نتوانند مواد اولیه مورد نیاز تولید را وارد کنند و مواد اولیه ماه‌ها در گمرکات کشور معطل می‌ماند
بروکراسی اداری کمر تولید را شکسته است/ترمیم وضعیت معیشت مردم ضرورت دارد

به گزارش می متالز، سید علی  موسوی با بیان اینکه رسیدگی به معیشت مردم باید در اولویت کاری مجلس یازدهم قرار گیرد، گفت:  از آنجا که کشور با جنگ اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند مجلس باید ایجاد اشتغال و تولید را در راس کار خود قرار دهد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفع موانع تولید از وظایف اصلی مجلس شورای اسلامی است، افزود: بروکراسی اداری و موانع بسیاری پیش روی تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران برای ایجاد یک مرکز تولیدی است و دست آن‌ها را به شدت بسته است، لذا مجلس باید قوانین دست و پا گیر و متناقض را برطرف کند.

وی با اعتقاد به اینکه رفع بیکاری، ترمیم وضعیت معیشت مردم و به کار افتادن چرخه تولید باید اولویت مجلس و دیگر قوا و دستگاه‌ها باشد، ادامه داد: مجلس یازدهم به پرونده گرانی کالاهای اساسی ورود خواهد کرد و دولت باید پاسخگوی شرایط کنونی در این حوزه باشد.

موسوی همچنین روان سازی مقررات را یکی از مولفه‌های جهش تولید دانست و افزود: تولیدکنندگان نباید در پیچ و خم قوانین و مقررات متعدد گیر افتاده و با آن دست و پنجه نرم کنند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بروکراسی اداری موجب می‌شود واردکنندگان و تولیدکنندگان نتوانند مواد اولیه مورد نیاز تولید را وارد کنند و مواد اولیه ماه‌ها در گمرکات کشور معطل می‌ماند لذا باید برای تامین سرمایه در گردش تولیدکنندگان تدابیر ویژه ای اندیشیده شود.

عناوین برگزیده