تاریخ: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۳۵
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۱۰۹۵۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

توصیه مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان به سهامداران فولادی

می متالز - مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان به سهامداران فولادی و شرکت های بزرگ کشور توصیه کرد، سهام خود را حفظ کنند.
توصیه مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان به سهامداران فولادی

به گزارش می متالز، حمیدرضا عظیمیان که به صورت تصویری با سهامداران صحبت‌ کرد، اظهار داشت: نکته‌ای را خدمت سهام داران عزیز عرض می‌کنم که من با سابقه بیش از  ۲۵ سال در صنعت کشور به عنوان امین و خادم شما در شرکت بزرگ فولاد مبارکه این اطمینان خاطر را به همه سهام داران می‌دهم که شرایط شرکت‌های بزرگ و بنیادی بورس و برنامه ریزی‌هایی که شده، تلاش و سخت کوشی و کار شبانه روزی انجام شده بنابراین حفظ سهام شما در روزهای آینده برای شما ارزش افزوده بیشتری را خواهد داشت.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد سازمان بورس، گفت: ما از این جهت بسیار خوشحالیم که سازمان بورس با نظارت‌های کامل و جامع دقیق و موشکافانه از سرمایه سهام داران حفاظت و حمایت می‌کند و ما خودمان ملزم به رعایت این دستور عمل‌ها  و این ضوابط  می‌دانیم.

عظیمیان در ادامه تصریح کرد: چرا که اگر در بازار سرمایه اطمینان، اعتماد، شرایط و شفافیت کامل وجود نداشته باشد ما نمی‌توانیم گام‌های بزرگتری برداریم.

 

با حمایت همدیگر و در کنار هم

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در پایان با بیان حمایت همدیگر اعلام کرد: ما باید دست در دست هم و در کنار هم و با حمایت همدیگر و نظارت سازمان بورس بتوانیم گام‌های بزرگ و بهتری را برداریم.

حمیدرضا عظیمیان 

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان

برای مشاهده کلیپ اینجا کلیک کنید

عناوین برگزیده