تاریخ: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۳
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۱۱۰۱۳۲

بیش از ۳۲۴ هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شد

می متالز - علی رحمتی روز سه شنبه در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل با بیان اینکه جابجایی کالا امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد افزایش دارد، افزود: امسال همچنین ۲۴ هزار و ۴۰۳ برگ بارنامه صادر شده است. وی محصولات کشاورزی، انواع سیمان، مواد غذایی، انواع چوب، آهن آلات و سوخت را از جمله عمده کالاهای جابجا شده در استان […]
بیش از ۳۲۴ هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شد

به گزارش می متالز، علی رحمتی روز سهشنبه در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل با بیان اینکه جابجایی کالا امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد افزایش دارد، افزود: امسال همچنین ۲۴ هزار و ۴۰۳ برگ بارنامه صادر شده است.

وی محصولات کشاورزی، انواع سیمان، مواد غذایی، انواع چوب، آهنآلات و سوخت را از جمله عمده کالاهای جابجا شده در استان در این مدت ذکر کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار داشت: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

وی حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را اولویت های اصلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست و بیانکرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل ابلاغ شده و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در حال اجرا است.

رحمتی با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از هفت هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان گفت: بیش از ۱۱ هزار راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان اردبیل افزود: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم ، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

عناوین برگزیده