تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۰
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۱۱۰۷۳۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

قیمت سیمان در خاش افزایشی نداشته است

می متالز - رئیس صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: از ابتدای برگزاری طرح نظارتی مصالح ساختمانی در خاش تا کنون، ۷ واحد صنفی به دلیل ارتکاب تخلف گران فروشی شناسایی شد.
قیمت سیمان در خاش افزایشی نداشته است

به گزارش می متالز، مهدی اسماعیلی اظهار کرد: طرح نظارتی مصالح ساختمانی از تاریخ ۲۰ خرداد لغایت ۱۵ تیر با هدف جلوگیری از تخلفات و شناسایی واحدهای عرضه کننده متخلف در شهرستان خاش اجرا می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت خاش افزود: از ابتدای برگزاری طرح نظارتی مصالح ساختمانی در خاش تا کنون ۷ واحد صنفی بدلیل ارتکاب تخلف گرانفروشی شناسایی شد.

وی تصریح کرد: پرونده‌ های تشکیل شده پس اعمال جریمه به ارزش ریالی ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه قیمت سیمان در خاش افزایشی نداشته است گفت: با توجه به وجود برخی شایعات مبنی بر افزایش قیمت سیمان در خاش اعلام می‌شود که سیمان در این شهرستان با قیمت مصوب ۱۲۵ هزار ریال بفروش می‌رسد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش بیان کرد: از عموم شهروندان در خواست می‌شود در صورت مواجه با تخلفاتی از قبیل عدم عرضه، اخفا و امتناع از توزیع محصول، کم فروشی، گران فروشی و... موارد را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ به واحد بازرسی و رسیدگی به شکایت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اعلام کنند.

عناوین برگزیده