تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۷
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۱۱۱۳۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

صدور 70 فقره جواز و پروانه فنی و مهندسی در سمنان

می متالز - رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از صدور 70 فقره جواز و پروانه فنی و مهندسی در این استان خبر داد.
صدور 70 فقره جواز و پروانه فنی و مهندسی در سمنان

به گزارش می متالز، مهدی میرکو با اعلام این خبر گفت: تا کنون در حدود 70 فقره جواز و پروانه فنی و مهندسی و همچنین تعداد 135 فقره گواهی و پروانه تحقیق و توسعه در استان صادر شده است و 54 فقره مجوز نیز برای شرکت های دانش بنیان در سطح استان صادر شده است.

وی تصریح کرد: در راستای اهداف سال ((جهش تولید)) و همچنین حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، صنایع معدنی و تجاری سطح استان سمنان و با توجه به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت استان سمنان با تدوین برنامه جامع و کامل تحقیقاتی و پژوهشی تلاش نموده است تا در جهت رفع مشکلات پیش رو گام های موثری بردارد.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت استان سمنان اظهار داشت: بر اساس شاخص های ارزیابی ، صدور جواز و پروانه های فنی و مهندسی، اجرای دوره های آموزشی با مخاطبین مدیران واحد های صنعتی و معدنی و صنوف و صدور گواهی و پروانه تحقیق و توسعه، اجرای دوره های آموزشی، استارت آپ ها و صنایع های تک و انعقاد تفاهم نامه با نظام مهندسی معادن جهت اجرای دوره های معدنی را از مهمترین اقدامات این سازمان در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری می باشد.

میرکو اجرای طرح های فارغ التحصیلان جهاد دانشگاهی (فاجد)، اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی، پسا دکتری صنعتی، همکاری صمیمانه با دانشگاه های سطح استان بمنظور ارتباط صنعت با دانشگاه، برگزاری طرح های تاپ و استقرار سیستم چرخه ی بهره وری و برگزاری جلسات پژوهشی و آموزشی را از دیگر فعالیت های حوزه آموزش و پژوهش سازمان صمت استان نام برد.

عناوین برگزیده