تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۱۸
بازدید: ۳۰۹
کد خبر: ۱۱۱۵۵۰
مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور:

قطارهای مسافربری ناوگان ریلی شمالغرب فعال شد

می متالز - مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور، به فعال شدن قطارهای مسافربری در استان زنجان اشاره کردو گفت: قطارهای مسافربری فعالیت‌های خود را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آغاز کردند.
قطارهای مسافربری ناوگان ریلی شمالغرب فعال شد

به گزارش می متالز، علی خدایی، به فعال شدن قطارهای مسافربری در استان زنجان اشاره کردو گفت: قطارهای مسافربری فعالیت‌های خود را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آغاز کردند.

وی با بیان اینکه قطار ریل باس زنجان - تهران فعال شده و همچنین قطار زنجان- مشهد نیز به صورت یک روز در میان فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: راه آهن شمالغرب کشور تمام مصوبات و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و جابه جایی مسافران را انجام خواهد داد.

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور، گفت: قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی استان‌هایی هستند که در حوزه استحفاظی راه‌آهن شمال غرب قرار دارند.

خدایی با بیان اینکه حوزه استحفاظی راه‌آهن شمال غرب ۱۲۴ کیلومتر مسیر آذربایجان و ۶۰۱ کیلومتر خروجی ایستگاه مراغه است و این مسیر ریلی ۳۵ ایستگاه دارد، افزود: ۲۹ رام قطار مسافربری به‌صورت رفت و برگشت و ۱۶ قطار باری در این محورها فعالیت می‌کنند.

وی به پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اشاره کردو گفت: پیش فروش بلیت از اول خردادماه شروع شده و تا ۳۱ ادامه دارد و پیش فروش بلیت به صورت همزمان (خرید اینترنتی و مراکز فروش بلیت) آغاز شده است.

عناوین برگزیده