تاریخ: ۰۳ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۱۹
بازدید: ۳۷۷
کد خبر: ۱۱۲۷۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سهامداران برای خرید این نمادها صف کشیدند

می متالز - در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل با رشد بیش از 45 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 387 هزار واحدی قرار گرفته است که درنیمه نخست بازار شاخص صنایع معدنی و وسایل ارتباطی در صدر صنایع بورسی قرار دارد.
سهامداران برای خرید این نمادها صف کشیدند

به گزارش می متالز، ارزش معاملات تا بدین لحظه 6325 میلیارد تومان بوده که ناشی از داد و ستد بیش از 2.884 میلیون برگه سهم طی بیش از 700 هزار نوبت معاملاتی بوده است.

7 نماد با بیشترین تقاضا

شپنا/شبندر/خودرو/فملی/رمپنا/شستا/فولاد

7 نماد با بیشترین عرضه 

تکالا/امین یکم/مبین/دپارس/خریختح/خگستر/وبشهر/

رفت و آمدها

نماد معاملاتی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (کاوه1) ‌گروه‌صنایع‌بهشهرایران‌ (وصنا1)گروه دارویی برکت (برکت1)سرمایه گذاری پردیس (پردیس1) با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر، گسترش‌سرمایه‌گذاری‌ایران‌خودرو (خگستر1)  ایران‌ خودرو (خودرو1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب،  متوقف شد.

نماد معاملاتی شرکت صنعتی آما(فاما) گروه دارویی سبحان(دسبحا) با توجه به انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در تارنمای کدال در خصوص تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام با توجه به انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در تارنمای کدال در خصوص تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، فروسیلیس ایران(فروس)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بازگشایی شدند.

منبع: نبض بورس
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده