تاریخ: ۰۳ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۳۰
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۱۱۲۹۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

توسعه زیرساخت های دولت الکترونیک در استان سمنان

می متالز - معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از توسعه زیر ساخت های دولت الکترونیکی در این استان خبر داد.
توسعه زیرساخت های دولت الکترونیک در استان سمنان

به گزارش می متالز، معصومه عزیزی گفت: در راستای توسعه زیر ساخت های دولت الکترونیکی، امکان صدور نیمه حضوری گواهی امضای الکترونیکی در استان فراهم شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به ابلاغیه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت و به جهت تسهیل فرآیندهای مذکور، تمدید گواهی امضای الکترونیکی و صدور گواهی با اعتبار دوساله کاملا غیر حضوری انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: به منظور تمدید غیر حضوری، یک هفته قبل از اتمام اعتبار گواهی، لینک تمدید توسط مرکز صادر کننده گواهی برای صاحب گواهی پیامک می شود و پس از ثبت درخواست در سامانه، گواهی پس از انجام اقدامات و استعلامات قانونی به صورت برخط تمدید می شود.

عزیزی با اشاره به مزایای اجرای این طرح افزود: عدم نیاز به مراجعه حضوری و اسناد کاغذی از مهمترین فواید این طرح است و این خدمات منجر به حذف مراجعه حضوری و به تبع آن کاهش حمل و نقل، کاهش مصرف سوخت و افزایش بهره وری و کارایی می شود.

عناوین برگزیده