تاریخ: ۰۲ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۷
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۱۱۳۱۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ایلام از فرصت های بسیاری خوبی در حوزه بازرگانی و صادرات برخوردار است

می متالز - معاون امور مجلس و استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: ایلام از فرصت های بسیاری خوبی در حوزه بازرگانی و صادرات برخوردار است.
ایلام از فرصت های بسیاری خوبی در حوزه بازرگانی و صادرات برخوردار است

به گزارش می متالز، «صدرالله دولت» صبح امروز(۲ تیر) در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد: استان ایلام از فرصت‌های بسیاری خوبی در حوزه‌ بازرگانی و صادرات برخوردار است و باید در این زمینه با حرکت جهادی به سمت جهش تولید در استان حرکت کرد.

وی با حساس دانستن وظایف صمت در سال جدید، افزود: ما امسال برای تحقق شعار سال در حوزه صنعت نیازمند کار مضاعف، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی بسیاری قوی‌تر از گذشته هستیم.

استاندار ایلام نیز با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده برای ایجاد بازارچه‌های مرزی در استان، اظهار کرد: در بحث منطقه‌ی آزاد تجاری مهران تلاش‌های بسیاری صورت گرفت و مکاتبات بسیاری در این خصوص با مقامات کشوری صورت دادیم و توجیهات لازم برای وضعیت استراتژیک مهران صورت گرفته و ما منتظر مجلس هستیم تا در این خصوص مصوبه لازم را داشته باشد.

«قاسم سلیمانی دشتکی» با تشکر از تلاش‌ها و فعالیت‌های نصیری مدیرکل سابق صمت استان تصریح کرد: وی یکی از نیروهای پاک و فعال در استان بودند و با حسن‌نیت اقدامات و زحمات بسیاری در حوزه صنعت استان داشتند.

وی  ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرکل جدید صمت استان گفت: مدیر جدید از نیروهای قوی و کاردان در حوزه صنعت است و ما از اقدامات ایشان حمایت‌های لازم را خواهیم داشت و ایشان نیز با اقتدار، کاردانی و تعامل برنامه‌های مهم استان را در حوزه صنعت و بازار به جلو ببرند و آن کاری که طبق قانون به صلاح استان، صنعت و بازاراست را ملاک عمل قرار دهد.

استاندار ایلام بر ضرورت همکاری صنعت و کشاورزی در ایجاد صنایع تبدیلی تاکید کرد و گفت: همراهی صنعت در حوزه کشاورزی باعث جهش تولید در هر ۲ حوزه خواهد شد و می‌تواند با تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی تولیدات صنعتی خوبی را روانه بازار کند.

در پایان این مراسم از زحمات «یارالله نصیری» مدیر اسبق صمت استان تقدیر شد و «رضا محمدرحیمی» به عنوان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان منصوب شد.

عناوین برگزیده