تاریخ: ۰۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۱۱
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۱۱۴۲۳۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بررسی مسائل و مشکلات مالیاتی شرکت های تولیدی سرب و روی

می متالز - روز چهارشنبه، 4 تیرماه سالجاری، طی جلسه ای با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان، معاونین و روسای امور مالیاتی و اعضای هیات مدیره انجمن سرب و روی ایران و تعدادی از شرکت های سرب و روی در محل اداره کل امور مالیاتی استان زنجان مسائل و مشکلات مالیاتی شرکت های تولیدی سرب و روی مورد بررسی قرار گرفت.
بررسی مسائل و مشکلات مالیاتی شرکت های تولیدی سرب و روی

به گزارش می متالز، در ابتدای جلسه میرحیدر رضوی، مدیرکل، با تاکید بر اینکه مالیات از حقوق حقه دولت و ملت بوده و همه ما به عنوان شهروندان این کشور موظف به پرداخت مالیات هستیم، گفت: مأموران مالیاتی صرفا در چارچوب قوانین نظام مالیاتی کشور و بر اساس مدارک و مستندات و فارغ از هرگونه مسائل حاشیه ای، اقدام به تشخیص و تعیین مالیات مودیان می کنند.
رضوی با بیان اینکه در سال جهش تولید، امور مالیاتی استان با حداکثر توان در خدمت تولیدکنندگان خواهد بود گفت: همکاران بنده در امور مالیاتی زنجان از هیچ اقدامی برای تسهیل در روند امور مالیاتی فروگذار نمیکنند.
در ادامه مرادلو رئیس انجمن سرب و روی ایران ضمن تشکر از همکاری سازنده کارکنان امور مالیاتی زنجان به بیان برخی از مسائل و مشکلات شرکت های سرب و روی، ناشی از شرایط ویژه کشور پرداخت و خواستار تسهیل در فرایند رسیدگی به مسائل مالیاتی شرکت های وابسته به انجمن سرب وروی ایران شد در انتها هریک از اعضا به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

عناوین برگزیده