تاریخ: ۱۰ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۲۰
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۱۱۴۴۲۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افت ۲۹ دلاری قیمت مس در بورس لندن

می متالز - روز دوشنبه ۹ تیر ماه سال ۱۳۹۹، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین ۲۹ دلار کاهش داشته و به پنج هزار و ۹۵۷ دلار رسیده است.
افت ۲۹ دلاری قیمت مس در بورس لندن

به گزارش می متالز، قیمت مس در روز ۹ تیر ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه ۰.۵ درصد افت داشته و نسبت به هفته پیشین ۲.۳ درصد افزایش را تجربه کرده و به پنج هزار و ۹۵۷ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز دوشنبه ۹ تیر ماه، با کاهش ۱۸ دلاری نسبت به روز معاملاتی پیش از آن ۰.۳ درصد افت داشت و پنج هزار و ۹۶۷ دلار اعلام شد. قیمت سه ماهه فلز سرخ نسبت به هفته پیش ۲.۱ درصد رشد را تجربه کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی این فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه ۹ تیر ماه، با کاهش دو هزار و ۷۵ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۲۲۱ هزار و ۶۷۵ تن به ۲۱۹ هزار و ۶۰۰ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که ر روز دوشنبه ۹ تیر ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به جمعه، با افزایش ۱۱ دلاری و برابر با ۱۰ دلار بر تن گزارش شده است.

عناوین برگزیده