تاریخ: ۱۵ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۸
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۱۱۵۶۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

حضور میدانی و عملیاتی مدیران لازمه تصمیم گیری به موقع و درست است

می متالز - رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید یکی از گرفتاری‌های برخی از مسوولان تصمیم گیری در اتاق های دربسته و به دور از عرصه واقعی فعالیت است که این روند نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه مسائل را بیشتر می‌کند.
حضور میدانی و عملیاتی مدیران لازمه تصمیم گیری به موقع و درست است

عزت الله اکبری تالارپشتی

به گزارش می متالز، عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جمع تولیدکنندگان و صنعتگران، گفت: در شرایط کنونی نخستین مساله مجلس یازدهم، اولویت بندی صحیح موضوعات جهت بررسی و رسیدگی است زیرا  لازمه حرکت صحیح، سریع و موثر جهت رفع مشکلات تولیدکنندگان و به تبع آن خیل عظیم کارگران و فعالان این عرصه اولویت بندی مشکلات و احصا راهکارهای رفع آن است.

نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای اولویت‌بندی صحیح موضوعات کشور باید شناخت کامل و به روز نسبت به معضلات فعلی وجود داشته باشد، افزود: در هفته گذشته با انجمن‌های مختلف فعال در حوزه صنعت، معدن و تولید جلسات متعدد داشته و از نزدیک با مسائل آنها آشنا شدم.

 

انتقاد از تصمیم گیری در اتاق های دربسته و به دور از عرصه واقعی فعالیت

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار کرد: یکی از گرفتاری‌های برخی از مسوولان تصمیم گیری در اتاق های دربسته و به دور ازعرصه واقعی فعالیت است که این روند نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه مسائل را بیشتر می‌کند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور میدانی و عملیاتی لازمه تصمیم گیری به موقع و درست است، اضافه کرد: کمیسیون صنایع ومعادن مجلس یازدهم در تلاش است با انگیزه بالا و عزم محکم گام هایی اساسی برای رفع مشکلات جامعه صنعت، تولید و تحقق "جهش تولید" بردارد.

عناوین برگزیده