تاریخ: ۱۹ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۵۸
بازدید: ۲۰۰
کد خبر: ۱۱۶۲۶۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در نشست سازمان صمت استان اردبیل با نیکزاد نائب رییس مجلس مطرح شد؛

۸۶۰۰ نفر اشتغال به شرط تسهیلات ۳هزار میلیارد تومانی در اردبیل/ معادن اردبیل تعیین تکلیف شوند

می متالز - نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق آمار ۶۵ هزار نفر در استان اردبیل بیکار وجود دارد، گفت: قرار است با برنامه ریزی و ابلاغ سازمان برای ۸ هزار نفر اشتعال آفرینی شود که لازم است برای محقق شدن این وعده ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال جذب شود.
۸۶۰۰ نفر اشتغال به شرط تسهیلات ۳هزار میلیارد تومانی در اردبیل/ معادن اردبیل تعیین تکلیف شوند

به گزارش می متالز، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در نشست با مسوولین سازمان صمت استان اردبیل به بررسی وضعیت اقتصادی استان پرداخت و با بیان اینکه مدیران و مسوولان باید با اکرام با مردم رفتار و برخورد کنند گفت: جمهوری اسلامی چهار فصل است و از همه منابع گاز، نفت، صنعت و معدن برخوردار است و باید از این منابع  در راستای توسعه کشور و رفاه مردم بخوبی استفاده کنیم.

وی در ادامه سخنان خود به پایانه های مرزی اشاره کرد و گفت: باوجود نزدیکی استان اردبیل با پایانه های مرزی هیچگونه تجارتی درحوزه معادن استان اردبیل نمی شود

نیکزاد اخلاق اسلامی را یادآور شد و با بیان اینکه باید با مردم با ارباب رجوع و سرمایه گذار با عزت برخورد شود، گفت: همه باید از فرصت های پیش آمده  برای توسعه استان اردبیل استفاده کنیم.

وی به وضعیت بیکاری استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: ۶۵ هزار نفر در استان اردبیل بیکار داریم که از این تعداد قرار شد باید ۸ هزار نفر را با برنامه ریزی و ابلاغ خود سازمان جبران و اشتعال افرینی کنند که تا پایان سال ۹۹ برای محقق شدن ۸ هزار اشتغال۲۲۰ میلیارد تومانی که هست باید جدب شود.

نائب رئیس مجلس وعده مسوولین در خصوص افتتاح معدن مس تا پایان سالجاری را یادآور شد و گفت: معدن های سرعین و عنبران نیز باید تعیین تکلیف شوند و در این خصوص هیچ بحث قابل توجیحی مورد قبول نیست و قطعا باید تا پایان سال حل و فصل شود.

 

عناوین برگزیده