تاریخ: ۱۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۵:۳۱
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۱۱۶۶۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد:

ارزش 103 میلیارد ریالی پرونده تخلفات صنفی طی سه ماهه نخست امسال در مازندران

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل 4 هزار و 570 پرونده تخلف صنفی طی سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در این بازرسی‌ها، تعداد 4 هزار و 570 مورد پرونده تخلف تشکیل و جهت صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
ارزش 103 میلیارد ریالی پرونده تخلفات صنفی طی سه ماهه نخست امسال در مازندران

به گزارش می متالز، حسینقلی قوانلو طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال، تعداد 4 هزار و 570 پرونده تخلف صنفی در استان مازندران تشکیل شده است.

وی با اعلام این خبر، افزود: در راستای نظارت بر بازار از ابتدای سال‌جاری تا پایان خرداد ماه از  77 هزار و 913 واحد صنفی در استان مازندران بازرسی به عمل آمد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها، تعداد 4 هزار و 570 مورد پرونده تخلف تشکیل و جهت صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

قوانلو بیشترین تخلفات کشف شده را شامل گران‌فروشی، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت اعلام و تصریح کرد: ارزش ریالی پرونده های متشکله بیش از 103 میلیارد ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گران‌فروشی، عدم صدور فاکتور، احتکار و عدم درج قیمت مراتب را به تلفن 124 و یا سامانه www.124.ir اعلام کنند.

عناوین برگزیده