تاریخ: ۲۲ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۴
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۱۱۶۸۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
اسماعیلی با اشاره به بیانات امروز رهبر انقلاب مطرح کرد:

بهبود وضعیت معیشتی کم درآمدها در دستورکار مجلس / تأکید رهبری بر ضرورت حمایت از خانوارهای آسیب دیده از کرونا

می متالز - نماینده مجلس یازدهم گفت: یکی از راهکارهای تقویت معیشت جامعه به ویژه خانورهای کم درآمد، همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی است، زیرا مستمری بگیرانی که حقوق حداقلی دارند باید حمایت شوند.
بهبود وضعیت معیشتی کم درآمدها در دستورکار مجلس / تأکید رهبری بر ضرورت حمایت از خانوارهای آسیب دیده از کرونا

به گزارش می متالز، ولی اسماعیلی با اشاره به اهمیت تقویت معیشت جامعه به ویژه خانورهای کم درآمد، گفت: در سال های اخیر افزایش مشکلات اقتصادی در کشور موجب شده که مشکلات معیشتی مردم افزایش یابد، از این رو به طور حتم رفع و کاهش این مشکلات یکی از دستور کارهای مجلس خواهد بود.

ولی اسماعیلی

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دیدار امروز نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب، معظم له بر ضرورت حمایت از خانوارهای آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا تأکید کردند، از این رو قطعا یکی از محورهای فعالیت مجلس در ماه های آتی این مسئله خواهد بود.

 

تقویت سازمان های بهزیستی و کمیته امداد برای حمایت از خانواده های آسیب پذیر

وی گفت: تقویت خانورهای آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا در کمیسیون های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد، از این رو در گام نخست برای تحقق این مسئله باید در راستای تقویت سازمان های بهزیستی و کمیته امداد اقدام کرد.

اسماعیلی ادامه داد: یکی دیگر از راه کارهای تقویت معیشت جامعه به ویژه خانورهای کم درآمد، همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی است، زیرا مستمری بگیرانی که حقوق حداقلی دارند باید حمایت شوند.

 

بهبود معیشت مردم اولویت نخست نمایندگان مجلس است

وی ادامه داد: بهبود معیشت مردم اولویت نخست نمایندگان مجلس است، از این رو نمایندگان از هر تلاش برای بهبود وضعیت و کاهش مشکلات اقتصادی مردم استفاده می کند.

عناوین برگزیده