تاریخ: ۲۲ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۸
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۱۱۶۸۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نگاهداری خبر داد:

نشست رئیس مجلس با وزرای اقتصادی جهت تامین ارز موردنیاز کالاهای اساسی

می متالز - مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس از برگزاری نشست رئیس مجلس شورای اسلامی با وزرای اقتصاد و دارایی، جهاد کشاورزی، نفت، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل بانک مرکزی جهت شناسایی راهکارهای تامین ارز برای کالاهای اساسی خبر داد.
نشست رئیس مجلس با وزرای اقتصادی جهت تامین ارز موردنیاز کالاهای اساسی

دکتر بابک نگاهداری

به گزارش می متالز، بابک نگاهداری از برگزاری نشست محمدباقر قالیباف با وزرای اقتصاد و دارایی، نفت، جهاد کشاورزی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل بانک مرکزی که فردا (دوشنبه، 23 تیرماه) در مجلس شورای اسلامی خبر داد و  درباره اهداف برگزاری این جلسه گفت در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری و به منظور تعامل موثر و هم افزایی قوای سه گانه برای حل مسائل و مشکلات اصلی کشور موضوع راهکارهای تامین ارز برای کالاهای اساسی در جلسه‌ی تخصصی فردا با حضور ریاست مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه علاوه بر وزرای اقتصاد و دارایی، نفت و جهاد کشاورزی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، و رئیس کل بانک مرکزی، رؤسای کمیسیون های صنایع و معادن، اقتصادی و برنامه، بودجه و محاسبات نیز حضور دارند.

وی در تشریح اهداف این جلسه، اظهار کرد: می‌توان با هم افزایی ابزارهای تقنینی و نظارتی مجلس و ابزارهای اجرایی وزارتخانه های دولتی، تدابیر لازم برای تامین ارز موردنیاز برای کالاهای اساسی را اتخاذ کرد.

عناوین برگزیده