تاریخ: ۲۳ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۴۷
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۱۱۶۹۷۸
سرویس خبر : انرژی
مرادی تاکید کرد:

ضرورت تحول در زندگی مردم در جریان تکمیل خطه لوله انتقال نفت گوره - جاسک

می متالز - نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس معتقد است مردم باید در جریان تکمیل خط لوله انتقال نفت گوره- جاسک تحول را در زندگی خود احساس کنند.
ضرورت تحول در زندگی مردم در جریان تکمیل خطه لوله انتقال نفت گوره - جاسک

احمد مرادی

به گزارش می متالز، احمد مرادی درباره اهمیت و دستاوردهای اقتصادی خط لوله انتقال نفت گوره – جاسک که عملیات اجرایی آن به تازگی آغاز شده است، گفت: منطقه مکران با در قرار گرفتن در مرکز شهرستان جاسک و استان هرمزگان و اتصال به دریای عمان، ظرفیت‌های اقتصادی بسیار بالایی دارد و طبق تاکیدات مقام معظم رهبری باید این منطقه را رونق داد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌های خوبی در حوزه ‌دفاعی و اقتصادی در منطقه مکران صورت گرفته است، افزود: صادرات نفت خام و ایجاد پتروپالایشگاه و پالایشگاه‌ها ازجمله دستاوردهای خط لوله انتقال نفت گوره– جاسک است که ارزآوری و اشتغال‌زایی فراوانی دارد.

به گفته وی خط لوله‌ گوره تا جاسک دستاورد بسیار مهمی است که ساخت آن با دانش فنی داخلی آغاز شده است.

مرادی، اظهار کرد: خطه لوله گوره- جاسک با قابلیت صادرات یک میلیون بشکه نفت در روز برای تکمیل به یک و نیم میلیارد دلار بودجه نیاز دارد.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در طول مسیر این خط لوله -که منافع ملی را تامین می‌کند- منافع مردم منطقه فراموش نشود، گفت: درواقع مردم باید در جریان تکمیل خط لوله انتقال نفت گوره- جاسک تحول را در زندگی خود احساس کنند.

عناوین برگزیده