تاریخ: ۲۸ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۵۲
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۱۱۷۶۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در دیدار جداگانه مدیران عامل بانک های صنعت و معدن و توسعه تعاون استان با سرپرست سازمان صمت ایلام مطرح شد:

حمایت بانک ها از صاحبان بنگاه های اقتصادی لازمه ی پیشرفت در مسیر تولید است

می متالز - در دیدار جداگانه مدیران عامل بانک های صنعت و معدن و توسعه تعاون استان با سرپرست سازمان صمت ایلام بر حمایت بانک ها از صاحبان بنگاه های اقتصادی به عنوان لازمه ی پیشرفت در مسیر تولید تأکید شد.
حمایت بانک ها از صاحبان بنگاه های اقتصادی لازمه ی پیشرفت در مسیر تولید است

به گزارش می متالز، در این دیدار سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام ضمن عرض خوش آمد گویی در خصوص موضوعات مربوط به روند توسعه صنعتی و نقش موثر بانک ها برای رفع موانع موجود و تعامل مثبت با صنعتگران استان مواردی بیان نمود.

رضا محمدرحیمی افزود: برای رونق و توسعه واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال امیدواریم با همکاری مدیران عامل بانک ها در جهت هم افزایی بیشتر گام برداریم و امیدواریم بتوانیم در جهت توسعه اشتغال قدم برداریم.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی نیازمند تسهیلات و سرمایه گذاری هستند تا بتوانند به اهداف خود در راستای تحقق جهش تولید دست یابند.

در ادامه مدیر بانک صنعت و معدن استان نیز با تأکید بر لزوم تأمین مالی صنایع و حمایت از تولیدکنندگان تصریح کرد: تحقق شعار سال رسالت اصلی این بانک است و با تمام توان در کنار صنعتگران و معدنکاران خواهیم بود.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون استان نیز در دیدار جداگانه ای بیان کرد: مشتریان سرمایه اصلی بانک هستند و تمام تلاش ما این است که در کمترین زمان ممکن به حصول بیشترین نتایج برسیم و با ارتقای توان کارشناسی و بهبود فرآیندهای کاری و سیستم های بانکی خود در مورد واحدهای تولیدی عارضه یابی کرده و در بازه زمانی کوتاه مدت مشکلات آنان را مرتفع سازیم.

عناوین برگزیده