تاریخ: ۳۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۲
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۱۱۸۴۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کارمندان در ساعت اداری حق فعالیت در بورس را ندارند

می متالز - استاندار زنجان گفت: کارکنان بخش های دولتی و غیردولتی که حقوق خود را از منابع دولتی دریافت می‌کنند، در ساعات اداری حق فعالیت در بورس را ندارند.
کارمندان در ساعت اداری حق فعالیت در بورس را ندارند

به گزارش می متالز، فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی زنجان، با بیان اینکه شهروندان زنجانی‌فعالیت بسیار خوبی در بازار بورس و سرمایه دارند، گفت: هیچ فردی که در جایگاه‌های اداری دولتی و غیردولتی بوده و در ساعات اداری، حق فعالیت در بازار بورس را ندارد و باید قانون را رعایت کنند.

وی اظهار کرد: از فعالیت بورس منطقه‌ای زنجان در استان راضی نیستم و باید آموزش‌های تخصصی بورس را به مردم ارائه بدهد.

استاندار زنجان، بر لزوم پیگیری جدی آموزش عملیاتی بورس برای مردم تاکید کرد و گفت: برای آموزش دادن به مردمی که حضور جدی و پررنگ در بازار بورس دارند باید سرمایه‌گذاری لازم انجام شود.

حقیقی با بیان اینکه مدیران نباید اجازه دهند که آدرس و مسیر اشتباه به خریداران سهام ارائه شود، ابراز داشت: فعالیت بدون مجوز افراد در معاملات سهام موجب سوءاستفاده برای مردم می‌شود که این اصلاً خوب نیست.

وی افزود: هر فردی که از نظام و این کشور حقوق دریافت می‌کند در ساعات اداری، حق فعالیت در بازار بورس را ندارند و باید قانون را رعایت کنند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه تشکیل شرکت‌های هلدینگ خوب است، گفت: باید راهکار و برنامه برای شرکت هلدینگ ارائه شود و فعالیت این شرکت‌ها به خوبی به مردم بیان شود.

حقیقی با بیان اینکه کمک به بنگاه‌های کوچک و متوسط و یا شرکت‌های کوچک و متوسط در فرابورس خیلی مهم است، افزود: تحقق این این مهم برای فعال شدن واحدهای تولیدی خوب است و کشور ژاپن با حمایت از واحدهای کوچک و متوسط امروز به قدرت اقتصادی تبدیل شده است.

عناوین برگزیده